جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه امكانات و تجهیزات روز دنیا مجهز است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار عبداله عراقی، امروز(سه‌شنبه) در آیین معارفه فرمانده تیپ 11 امیرالمومنین(ع) ایلام اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران در انسجام و اقتدار كامل نظامی و دفاعی به سر می برد و آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام است.

وی با اشاره به نقش آموزش در ارتقای سطح آمادگی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با اجرای آموزش و مانورهای متعدد در سال 90 توان و اقتدار نظامی نیروها سنجیده و محك زده شد و آمادگی پدافند غیرعامل نیز به سطح بالایی رسیده است.

وی آشنایی نیروهای سپاه پاسداران با تجهیزات روز دنیا را از برنامه های در دست اقدام برشمرد و افزود: امروز با وجود پیشرفت فناوری های نوین نظامی باید نیروهای نظامی در بالاترین سطح آگاهی قرار گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این آیین گفت: با تجزیه و تحلیل های نظامی و بر اساس واقعیت های موجود باید آماده مقابله با تهدید های دشمن در همه ابعاد باشیم.

سردار صادق كاكی افزود: پژوهش و تحقیق در این زمینه كار ساز است و باید با ایجاد فضاهای باز كارشناسی از همه نظرات استفاده كرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از نیروهای خدمتگزار به انقلاب اسلامی معرفی كرد.

حجت الاسلام صحبت اله رحمانی گفت: نیروهای مستعد، كوشا و توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد و شرایط برای نظام كار ساز هستند.

وی با اشاره به اینكه امروز دشمن با استفاده از تجهیزات خود در جنگ نرم ضد ایران اسلامی در تلاش است، اظهار داشت: باید با روشنگری برای نسل جوان آنها را با تهدید های دشمنان آشنا كرد.

در این آیین سرهنگ موسی بیگی به عنوان فرمانده جدید تیپ 11 امیر المومنین(ع) استان ایلام معرفی و از سرهنگ كریمی فرمانده قبلی قدردانی شد./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار