مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه شبکه بانکی در سال 90 علی رغم تمام مشکلات و شیطنتهای خارجی موفق عمل کرد اظهار داشت: عملکرد بانک سپه در سال 1390 استثنایی بود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه،  پاشایی فام در مورد ارزیابی­اش از بانک سپه در سال 90 اظهار داشت: سال 1390 سال پرفراز و نشیب، سخت و در عین حال پربرکتی برای بانک سپه و شبکه بانکی بود. در این سال، مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری، بحث جهاد اقتصادی را داشتیم ضمن اینکه با جنگ اقتصادی ابرقدرت ها نیز روبرو بودیم.
وی افزود: علی رغم فشارهای داخلی و خارجی و آثار تغییر بسته سیاستی و نظارتی، در مجموع، بانک ها و شبکه پولی کشور در سال 90 موفق عمل کردند.
مدیرعامل بانک سپه اضافه کرد: عملکرد بانک سپه در سال 1390 استثنایی بود. بانک در این سال خیلی خوب عمل کرد و من نیز از این عملکرد بسیار راضی هستم. همچنین، از سختکوشی همکاران که تلاش آن ها سبب شد تا بانک سپه به لحاظ سلامت زبانزد شود نهایت تشکر را می کنم.
وی اظهار داشت: بانک سپه به جایگاه واقعی خود می رسد و این برای ما خوشحال کننده است. امیدواریم با تجاربی که در سال 1390 به دست آورده ایم بتوانیم در سال 1391 طرح هایمان را با سرعت بیشتری به اجرا برسانیم. انصافاً بانک سپه در هر حوزه ای وارد شده، عملکرد مطلوبی داشته و وظیفه اصلی خود را که نقش آفرینی در توسعه کلان کشور بوده، به خوبی به انجام داده است.
رئیس هیأت مدیره اضافه کرد: قرارداد مربوط به پل خلیج فارس و همچنین قرارداد صندوق انرژی نهایی شده و بخش اول آن نیز پرداخت شد. این بانک طرح خرید تضمینی گندم را به انجام رسانده و از صنایع حمایت کرده است. همچنین، در ارائه تسهیلات به بافت های فرسوده رتبه اول را کسب کرده. در بسیاری از بخش ها که دارای منافع اجتماعی بوده نیز عملکرد خوبی داشته است.
وی در خصوص برنامه های بانک سپه در سال 1391 اظهار داشت: این بانک در نظر دارد تا ضمن پوشش خلأهای خود در سال 1390، راهی را که قصد داشت 2 یا 3 ساله طی کند، در سال 1391 یکجا طی کند.
مدیرعامل بانک سپه افزود: با توجه به پتانسیل های همکاران و بانک، سال 1391 سال خوبی برای بانک سپه خواهد بود و ایمان دارم این بانک به جایگاه واقعی و اصلی خود خواهد رسید./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار