سرپرست نائب رئيس بانوان فدراسيون تكواندو گفت: فعلا تصميمي در خصوص حضور و يا عدم حضور چانگ سرمربي كره اي تيم ملي بانوان گرفته نشده است.

زهرا سروي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: خبري در خصوص تغيير سرمربي كره اي تيم ملي بزرگسالان و آمدن ندا زارع براي اين سمت ندارم و تصميمي در مورد آن فعلا گرفته نشده است.

وي گفت: چانگ و بقيه كادر فني ايده آل ترين و بهترين مربيان تيم ملي نيستند اما بضاعت ما در هيمن حد است و قطعا به دنبال مهره هاي بهتري براي هدايت تيم ملي هستيم مجموعه شرايط فني و رواني يك مربي نتيجه ورزكشاران را در مسابقات رقم مي زند و به همين دليل ما از كادر فني و بازيكنان انتظار داريم.

سروي تصريح كرد: در بخش بانوان با توجه به شرايط خاص قانوني و اعتقاداتمان با محدوديت جذب مربيان خارجي روبرو هستيم به دنبال مربي شايسته تري هستيم تا در صورت توافق بتوانيم وي را جذب تيم ملي كنيم.

وي در مورد عملكرد تيم ملي در پيكارهاي بين المللي هلند يادآور شد: نتايج ضعيف بانوان در پيكارهاي هلند را قبول ندارم تيم ملي بانوان در چند وزن بازيكنان جديدي را راهي اين مسابقات كرده بود و در برخي اوزان صاحب 2 الي 3 پيروزي شديم يكي از تكواندوكاران تيم يكي بازيكنان المپيكي را مغلوب كرد و سايرين هم به تكواندوكاران قهرمان جهان و المپيكي ها بازي خود را واگذار كردند و اين در حالي بود كه شرايط ساير تيم ها نيز همين طور بود اما در مجموع از عملكرد كادر فني و بازيكنان تيم ملي راضي نيستم آنها مي توانستند بهتر از اين باشند.

وي افزود: به دنبال راهكار بهتري براي رشد و ارتقاي تكواندو بانوان هستيم و در بخش بازيكن سازي و استعداديابي به دنبال نيروهاي جديدي هستيم تا سرمايه هاي آينده تكواندو بانوان مهيا شود.

سروي در مورد عملكرد سوسن حاجي پور گفت: در مجموع از عملكرد سوسن حاجي پور در مسابقات هلند راضي بوديم حاجي پور صاحب 2 برد شد و اختلاف يك امتياز در مرحله سوم بازنده بود اما اين رقابت ها تجربه خوبي براي تيم ملي محسوب مي شود و انتظار داشتيم حاجي پور و ساير بازيكنان موفق تر در آن عمل كنند و اميدواريم در مسابقات جدي اينده موفق باشند.

وي گفت:‌ طبق برنامه هاي قبلي اردوهاي مستمر و اعزام هاي تداركاتي بانوان انجام مي شود و يان برنامه ها به خصوص براي المپيك پس از رقابت هاي قهرماني آسيا انجام خواهد شد.

سروي افزود: اردوي كره جنوبي را براي تيم ملي مدنظر داريم اما هنوز مشخص نيست همزمان با اردوي تيم ملي مردان در اين كشور برگزار شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار