رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هيات عمومي وحدت رويه ديوان عالي كشور، بر همفکری و تلاش جدی مسئولان برای حمایت از تولید ملی تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار قضایی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومي دیوان عالی کشور، اولين جلسه هيات عمومي وحدت رويه ديوان عالي كشور در سال جدید، روز سه شنبه 22فروردین به رياست آيت الله محسني گركاني تشكيل شد.


در اين جلسه كه با حضور قضات عالي رتبه ديوان و معاون اول دادستان كل كشور تشكيل شد ،رئيس ديوان عالي كشور ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: اميد است با تلاش و نشاط مديران و قضات دستگاه قضايي و نيروهاي پرتوان دفاتر و مسئولان امنيت كشور ، سال جدید سال موفقیت های روز افزون برای دستگاه قضا باشد.


محسني گركاني افزود: از خداوند متعال استمداد مي كنيم با راهكارهاي اساسي و برون رفت از مشكلات اقتصادي، فرهنگي و قضايي با تعامل و تفاهم همه مسئولين ، در توليد همه جانبه ملي و همچنین در پيش برد اخلاق و معنويت، تلاش بيشتري از خودمان نشان دهيم.


 رئيس ديوان عالي كشور ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار جمعي از مسئولان سه قوه، گفت: ایشان مسئولان را به همدلي، همفكري و همكاري صميمانه و تلاش جدي براي حمايت از توليد ملي و فرهنگ سازي عمومي فرا خواندند و مبارك بودن سال جديد را براي مسئولان منوط به انجام وظيفه و حركت در مسير اسلام دانستند.


وی تاکید کرد: مبارك بودن سال در هر مكان و جايگاه كه باشيم در صورتي محقق مي شود كه در زير سايه قرآن كريم باشيم .


عضو مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر لزوم توجه بيشتر به قرآن، ادامه داد: ما قرآن كريم را در جلساتمان مي خوانيم و در مفاهيم آن بحث مي كنيم و در شبهاي احياء در ماه مبارك رمضان بالاي سرمان مي گذاريم و آن را مي بوسيم و در سفرها به آن تبرك مي جوئيم اما با همه احتراماتي كه از قرآن به عمل مي آوريم بايد بدانيم كه ما با قرآن هستيم يا نه و قرآن نيز با ما هست يا نه؟


آیت الله محسنی گرگانی با ذكر اين نكته كه همه ما بعنوان وحدت رويه ديوان عالي در اينجا گرد آمده ايم تا اختلافات قضايي را از ميان برداريم و مظهر تشخيص آراء صحيح در محاكم باشيم، افزود: چرخه نظام قضايي در محاكم براساس قسط مي چرخد و مهندسي پرونده ها با موازين اسلامي انجام می شود.


رئيس ديوان عالي كشور در پایان با اشاره به آمار اسفندماه ديوان عالي كشور گفت: آمار اسفندماه از نظر كمي و كيفي در سطح بسيار بالايي قرار دارد و من از همه برادران گرامي و قضات عالي رتبه ديوان عالي كشور كه در راه استقرار امنيت و اقامه قسط تلاش و مجاهدت خالصانه دارند ،‌صميمانه تشكر مي کنم.

/ش4
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.