یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شیوع پدیده زشت فساد مالی در کشور تبعات جبران ناپذیر اقتصادی را به دنبال دارد و نمایندگان مجلس نهم باید مبارزه با این آفت را در دستور کار خود داشته باشند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مبارزه با فساد مالی را مهمترین اولویت مجلس نهم دانست و اظهار داشت: رواج پدیده ناهنجار فساد مالی در بانک ها یا سازمان های مختلف کشور لطمه های بسیاری را بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می کند.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: فساد بانکی 3هزار میلیاردی یکی از مهمترین پرونده های فساد مالی در کشور است که اگر بانکها مورد نظارت دقیق قرار می گرفتند شاهد چنین تخلفی نبودیم.

 

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مهمترین رکن قانون گذاری کشور است و باید برای مبارزه با فساد مالی قوانین بازدارنده ای ارائه کند.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: مجلس هشتم اهتمام ویژه ای در ریشه یابی زمینه های فساد بزرگ بانکی اخیر داشت و انتظار می رود نمایندگان مجلس نهم هم این مهم را در دستور کار خود قرار دهند./پ3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار