بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان یک فصل به صورت قرضی از تیم شهرداری به آلومینیوم هرمزگان پیوسته بود که گویا مسئولان تیم سابق وی خواهان حضور دوباره حاتمی در این تیم هستند.

بابک حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فصل گذشته بازیکن تیم شهرداری تبریز بودم که در برهه ای از زمان با سیچ سرمربی شهرداری به مشکل خوردم به همين علت با توافق مسئولان باشگاه ها به صورت قرضی به آلومینیوم هرمزگان پیوستم و برای این تیم توپ زدم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی های لیگ به پایان رسیده است مسئولان باشگاه شهرداری تبریز خواهان به خدمت گرفتن من هستند اما از لحاظ شخصی به هیچ عنوان تمایل به بازی در تیم شهرداری تبریز را ندارم و در هر شرایطی رضایتنامه خود را از مسئولان باشگاه شهرداری می گیرم و با تیم دیگری قرارداد می بندم.

حاتمی افزود: علاوه بر تیم شهرداری که خواهان حضور دوباره من در این تیم است مسئولان باشگاه پیکان تهران نیز طی تماسی خواهان عقد قرارداد با این تیم هستند این در حالی است که میثاقیان سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان من را در لیست بازیکنان جدید باشگاه مطرح کرده است و خواهان حضورم در آلومینیوم است.

بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان افزود: باشگاه آلومینیوم هرمزگان از شرایط و موقعیت مناسبی برخوردار است و وجود ورزشگاه هاي مجهز و تازه ساز از امکانات باشگاه آلومینیوم است اما مشکلات مالی که در این تیم حاکم است من را بر آن داشته است تا در خصوص حضور درباره ام در این تیم با تردید روبرو شوم چراکه فصل بسیار فشرده و سختی را به خاطر مشکلات مالی سپری کردیم و حاضر نیستم دوباره شرایط بد و نامناسب فصل قبل را تجربه کنم.

حاتمی تصریح کرد: در صورت تداوم مشکلات مالی به هیچ عنوان با باشگاه آلومینیوم هرمزگان قرارداد نمی بندم و گزینه های دیگر را مورد بررسی قرار می دهم البته با وجود اینکه در باشگاه شهرداری مطالبات مالی بازیکنان به موقع پرداخت می شود اما شهرداری تبریز جزو گزینه های مد نظر من نخواهد بود.

وی افزود: مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان قول داده اند تا پایان هفته جاری مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند اگرچه آنها اعلام کرده اند که 20 درصد از مطالبات بازیکنان باشگاه پرداخت نمی کند اما به عنوان بازیکن این تیم، عدم پرداخت مطالبات کامل بازیکنان را بی عدالتی می پندارم.

حاتمی افزود: باشگاه آلومینیوم هرمزگان پس از 50 سال به رقابت های لیگ برتر صعود کرده است و بازیکنان و اعضای کادر فنی علیرغم مشکلات فراوانی که در باشگاه وجود داشت زمینه صعود تیم به ليگ برتر را فراهم کردند از این رو مسئولان باشگاه باید مطالبات بازیکنان را به صورت کامل پرداخت کنند و جایز نیست باشگاه حق بازیکنان را نابود کند.

بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: به عنوان بازیکن تیم آلومینیوم تابع تصمیمات مسئولان باشگاه هستم و امیدوارم که با مسئولان علاوه بر پرداخت کامل بدهی بازیکنان، پاداش هایی را که در طول فصل قول داده بودند نیز پرداخت کنند.

حاتمی خاطرنشان کرد: اولویت اول من حضور در کنار میثاقیان و بازی برای تیم آلومینیوم هرمزگان است البته تاکنون تصمیم قطعی و نهایی در خصوص تیم فصل بعد خود را اتخاذ نکرده ام./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار