سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: وقتی قراردادی با باشگاه های فوتبال ایران منعقد می کنیم آن قدر برای دریافت پولمان می دویم تا بدنمان آماده می ماند.

فیروز کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در فوتبال ایران یک مسئله مهم باب شده است که باشگاهی با ما مربیان قرارداد منعقد می کند باید مربی بتواند خوب بدود تا مطالبات خود را از باشگاه مورد نظر دریافت کند از این رو مربیان نیز همانند بازیکنان باید بدن آماده ای در مسابقات و طول فصل داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول فصل در کنار نفرات تیم در تمرین و بازی می دویم و پس از پایان فصل برای گرفتن طلب خود دوندگی می کنیم که بدن های ما مربیان آماده است و این حسن خوب بستن قرارداد با فوتبال ایران است.

کریمی اضافه کرد: کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می تواند در فوتبال ایران بدن خود را برای بازی در تیم ملی کشورش آماده کند مربیان فوتبال ایران همیشه بايدبدن های آماده ای داشته باشند تا مطالبات عقب افتاده خود را دریافت کنند.

وی در مورد طلب خود از تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: طلب من از تیم فوتبال شاهین 104 میلیون تومان است و در مقابل مابقی مربیان و بازیکنان مبلغ ناچيزياست و این طلب نیز طوری است که فدراسیون باید به ما کمک کند تا پولمان را دریافت کنیم چون من به کمیته انضباطی در این خصوص شکایت نکرده ام.

کریمی خاطرنشان کرد: بدهکاری با باشگاه های ایران در حدود 20 میلیارد تومان است که با این بدهکاری ها نیاز به لیگ برتر نیست و 3 تیم برای لیگ کافی است که با یکدیگر بازی کنند و سپس تیم هایی که در لیگ های پائین تر هستند جام حذفی را برگزار کنند و سهمیه چهارم هم از بین آنها برای لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.

وی ادامه داد: اگر فیفا تیم های فوتبال ایران را با کسر امتیاز مواجه کند دیگر تیمی برای رقابت در لیگ برتر و لیگ یک باقی نمی ماند چون 50 تیم فوتبال ایران به بازیکنان و مربیان بدهکار هستند.

کریمی در مورد نیاز مبرم پول در فوتبال گفت: هیچ فوتبالی در دنیا بدون مسائل مالی و پولی امکان پذیر نیست و برنامه ریزی ها با داشتن پول کافی به سرانجام می رسد باشگاه شاهین بوشهر فردی با دانش در ورزش مانند دادگر که دکترای ورزش و حقوق دارد را برای سر و سامان دادن باشگاه آورد که یک برنامه 600 صفحه ای برای تغییرات داشت تا فوتبال حرفه ای شود ولی پس از مدتی این برنامه ریزی مدوم ورزشی 600 صفحه ای بدون پول اجرایی نشد باید پول به موقع به باشگاه تزریق شود تا فوتبال پیشرفت کند و فوتبالمان به بهترین نتایج دست پیدا کنند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار