در آستانه مسابقات جهاني ايروبيك ژيمناستيك؛

مربي تيم ملي از كم لطفي رسانه ها مي‌گويد

مسابقات جهاني ايروبيك ژيمناستيك در حالي 12 تا 14 خرداد در كشور بلغارستان برگزار مي‌شود كه مربي تيم ملي از عدم توجه رسانه ها به رشته ژيمناستيك و زير شاخه هاي آن گله مند است.

محمد مهرتاش، مربي تيم ملي ايروبيك ژيمناستيك، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تيم 6 نفره ايروبيك ژيمناستيك كشورمان متشكل از امين ارباب، رضا فرخيان، عليرضا فرخ، حبيب عبادي، مصطفي موسوي ومحمد سكاكي، شنبه 6 خرداد عازم مسابقات جهاني بلغارستان مي شوند.
وي در ادامه افزود: سرمربي تيم ملي گريگوري آلكان است و سرپرست تيم نيز مهدي جعفري است، مسابقات نيز از 12 تا 14 ماه جاري برگزار مي شود و ملي پوشان 15 خرداد به كشور باز مي‌گردند.
مهرتاش در خصوص توجه رسانه ها به ژيمناستيك تاكيد كرد: رسانه ها در حق ژيمناستيك و زير مجموعه هاي آن كم لطفي مي كنند، به اين نكته نيز توجه ندارند كه اين ورزش رشته مادر است و عاملي براي پيشرفت در ساير رشته ها است.
*ژيمناستيك جايگاهي در ورزش كشور ما ندارد
اگر بخواهيم صادقانه ورزش و جايگاه آن را در ايران بررسي كنيم به رشته هايي مثل تكواندو وكشتي مي رسيم و در مسابقات جهاني و المپيك تنها از اين رشته ها انتظار مدال آوري داريم.
اما در خصوص رشته هاي ما فقط و فقط به دادن وعده هاي پوچ و توخالي اكتفا مي كنيم.
ورزش هاي مادر اگر به جايي نرسند از موفقيت در ساير رشته ها هم خبري نيست، اگر الان در مسابقات برون مرزي ودر رشته هاي رزمي به مدال مي‌رسيم و از اين بابت بسيار خرسنديم، مي‌توانيم به جرات بگوييم هيچ تضميني براي موفقيت هاي اين رشته ها در ‌آينده نخواهد بود، چرا كه خشت اول گر نهد معمار كج تا ثريا مي رود ديوار كج.
اگر در ورزش مادر پايه هاي قوي نداشته باشيم نمي‌توانيم تا پايان ديوارهاي مستحكمي نخواهيم ساخت.
اگر مربيان، كارشناسان و ورزشكاران رشته پايه گله مندند از عدم توجه رسانه ها به اين ورزش ها، مي‌توانيم كوتاهي را از سوي آنها هم ببينيم، چرا كه در جذب حاميان مالي كه يكي از مهم ترين عوامل در رسانه اي شدن اين ورزش هاست نمي كوشند.
اميدواريم وعده هاي مسئولين ورزش كشورمان در خصوص مهم ترين رشته مادر به تحقق برسد و روزي را ببينيم كه ملي پوشان ژيمناستيك سهميه المپيك را كسب كرده اند و با حريفان خود براي كسب مدال طلا در اين مسابقات به ميدان مي روند/بخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار