مربي مستعفي تيم ملي كاناپلوي بانوان در خصوص استعفايش گفت: در موقعيت فعلي بهترين كار ممكن را انجام دادم ،دنيا مالي زحمات زيادي براي اين ورزش كشيده بود و به ناحق بركنار شد.

احمد رفيع نيا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: دنيا مالي عملكرد خوبي در 8 سال اخير داشته است و بازده كار وي در اين چند سال با 30 سال فعاليت قايقراني در ايران برابري مي‌كند و چه بسا در مواردي بهتر نيز بوده است بايد توجه شود كه هنگام قضاوت در مورد عملكرد يك فرد بايد تمام محاسن و معايب وي را در نظر گرفت تا در حق اين فرد ناحقي شود.

وي افزود: در المپيك 2000 سيدني كشورمان در رشته قايقراني فقط يك نماينده به نام نادر عيوضي داشت كه وي هم با وجود وايت كارت توانست در اين رقابت ها شركت كند ولي با پيگيري و تلاشهاي بي وقفه دنيا مالي توانستيم 4 سهميه براي اين ورزش بگيريم.

رفيع نيا در ادامه بيان داشت: وقتي دنيا مالي شاهد عملكرد مطلوب احمد احمدي در قايقراني بود پيگير شد تا 1 سهميه ديگر نيز بگيرد به همين دليل به انگلستان سفر كرد و با مسئولين رايزني كرد تا موفق به دريافت يك سهميه ديگر شد كه بر اين اساس سهميه‌ي ايران به 5 سهميه افزايش پيدا كرد.

وي خاطرنشان كرد: وقتي در طول يك شب رئيس فدراسيون قايقراني از سمت خود بركنار و شخص ديگر جايگزينش مي شود به اين نتيجه مي رسيم كه استقبيان در صورت نبودن باقي مسئولان نيز مي تواند چاره اي بينديشد.

*از استعفايم پشيمان نيستم

رفيع نيا در ادامه گفت: گمان مي‌كنم كناره گيري از سمتم كار درست و حرفه اي بود كه انجام دادم از اين تصميم خوشحالم و به طور حتم مي دانم كه پشيماني در پي نخواهد داشت در اين شرايط كه رئيس فدراسيون به آساني و بدون قدرشناسي كنار گذاشته مي شود افرادي مانند من كه به خواست و اراده خود از فدراسيون جدا شدم از شرايط بهتري برخوردارند و تصور مي كنم اين تصميم منطقي تر و با ارزش تر است.

وي  خاطرنشان كرد: اميدوارم اين تصميم هر چند كه غير منطقي جلوه مي كند بتواند به ارتقا سطح اين ورزش كمك كند تا مسئولان در كارنامه خود و تاريخ قايقراني دوران درخشاني را رقم بزنند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار