برخی ورزشکاران به سبب رفتارهای نابه هنجار و یا چهره ای غیر متعارف جزو ترسناک ترین ورزشکاران شناخته شدند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: استوارت پرس مدافع سابق تیم انگلستان که به دلیل رفتارهای کینه توزانه در زمین فوتبال و قبل از بازنشستگی مفتخر به دریافت لقب روانی شد تصاویر زیادی از پیرس وجود دارد که در مسابقات مختلف بعد از اینکه بازیکنان حریف روی او مرتکب خطا می شدند تا زمانی که انتقام خطا را با ضربه ای عمدی و وحشتناک نمی گرفت بازی به حال عادی باز نمی گشت.
معروف است که پیرس اغلب اوقات در بین دو نیمه به جای گوش دادن به حرف مربی با گوش دادن به آهنگ های متال 15 دقیقه سپری می کرده است.
مارتین جانسون کاپیتان تیم راگبی انگلیس که همراه این تیم عنوان قهرمانی جهان نیز بدست آورده، بزرگترین لذتش در طول یک مسابقه را شنیدن صدای خرد شدن استخوان بازیکنان حریف می داند این بازیکن دو متر و 10 سانتی متری پس از اینکه به عنوان مربی تیم کشورش انتصاب شد در همان جلسه اول تمرین رو به بازیکنان کرد و گفت: اگر کسی آنقدر روحیه زنانه دارد که از دیدن کبود شدن صورت و شکستن دست و پای بازیکنان حریف ممکن است ناراحت شود بهتر است همین حالا از تیم خداحافظی کند.
مایک تایسون او بی جهت سمت بدترین مرد روی زمین را به دست نیاورده است و تنها خالکوبی های هراس انگیز روی بدنش کافی است تا هر انسان عادی را قبض روح کند تایسون که قسمت زیادی از زندگی خود را در زندان سپری کرده است هر ساله درگیر پروژه های غیر اخلاقی هم می شود کندن گوش ایواندرهای فیلد در فینال به یادماندنی سنگین وزن جهان و کتک زدن خبرنگاران تا سرحد مرگ کوچکترین موارد پرونده های جنجالی اوست.
جان دالی؛ شاید عجیب باشد که یک ورزشکار ورزش با کلاس گلف جزو این لیست باشد اما حضور دالی در جمع این ورزشکاران به دلیل رفتارهای غیر نرمال اوست ازدواج و جدایی های پی در پی و اعتیاد وی او را همیشه سوژه داغی برای مجلات و در کنار این ها عصبانیت معروفش در حین مسابقه نیز زبانزد اوست.
در یکی از رقابت های جهانی تماشاگر بخت برگشته ای که برای دیدن ضربه سی دالی بیش از حد با او نزدیک شده بود هدف ضربه او قرار گرفت و یک هفته در بیمارستان بستری شد.
بازیکنان تیم راگبی فرانسه که همه را به یاد کریم جبل گیبسون در شجاع دل می اندازد از کوتاه کردن مو و ریش متنفر است و در فرانسه به ترسناک معروف شده است./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار