معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: با آبپاشی خیابان‌ها مشکل ریزگر‌دها حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سیدمحمد ایازی در افتتاح چاپخانه شماره 2 موسسه همشهری در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش مبنی بر اینکه شهرداری تهران برای رفع ریزگردهای شهر تهران چه اقداماتی انجام داده است گفت:‌ غریب به 14 استان کشور در معرض ریزگر‌دها قرار دارند که در بعضی از شهرها 8 برابر استاندارد ریزگرد داریم.

وی ادامه داد: تصور ما این نیست که با آبپاشی مشکل ما حل شود در این حال شهرداری تهران در ایام فصل تابستان صبح‌ها خیلی از خیابان‌ها را آبپاشی می‌کند.

ایازی گفت: در صورتی که خیابان‌ها آبپاشی شود مفهومش این نیست که مشکل ریزگردها حل شود.

وی گفت:‌حتما باید عزیزانی که در این بخش مسئولیت دارند از طرف سازمان حمایت از محیط زیست با کشورهای عربی مذاکراتی کنند و امیدواریم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران افزود: مشکلاتی که متوجه دستگاه‌های دیگر است به شهرداری تهران مربوط نکند.

وی درادامه در خصوصروزنامه همشهري گفت: یکی از مشکلات شهرداری در موسسه همشهری مسائل فنی است که در سال 86 نخستین چاپخانه روزنامه همشهری افتتاح شد؛ امروز شاهد راه‌اندازی چاپخانه شماره 2 نیز هستیم.

ایازی خاطرنشان کرد: در گذشته 5 چاپخانه کار چاپ روزنامه همشهری را انجام می‌دادند ولی با راه اندازی این چاپخانه مشکل حل شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: با این کار کمک می‌شود که ظرفیت روزنامه و مجلات همشهری را توسعه و به کیفیت آن بپردازیم.

وی گفت: موسسه همشهری به اعتبار اینکه وابستگی به شهرداری دارد شاید این شائبه پیش می‌آید. تمام تلاش این بوده که روزنامه همشهری بولتن شهرداری نشود و صدای مردم باشد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار