جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزارشد و البته به دليل غيبت مدير عامل تصميم خاصي گرفته نشد و به جلسه آينده هيئت مديره موکول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در وزارت ورزش و جوانان ؛جلسه هيئت مديره استقلال امروز از اهميت بالائي برخوردار است و بايد ديد تغييرات در اين تيم تا چه حد جدي مي شود.





*مظلومی هم به اعضا جلسه اضافه شد

جلسه اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال تهران برای انتخاب سرمربی و مدیر عامل در حالی در وزارت ورزش و جوانان از ساعتی پیش آغاز شد که سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پرویز مظلومی به اعضای این جلسه اضافه شد.

بر اساس اين گزارش، جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران از ساعت 2 بعد از ظهر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است که سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پرویز مظلومی هم به سایر اعضا در این جلسه نیز اضافه شد.

گفتني است،  این در حالی است که خبرنگاران رسانه های مختلف پشت درهای بسته منتظر  انتخاب سرمربی و مدیر عامل باشگاه استقلال هستند.

پرويز مظلومي سر مربي استقلال پس از خارج شدن از جلسه امروز هيئت مديره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت: در جلسه هیات مدیره همه چیز به چهارشنبه موکول شد .
او ادامه داد: هیچ لیستی نداده ام اکبرپور و عنایتی  در لیست من نیستند. دوست دارم در استقلال باشم اما هنوز چیزی مشخص نشده است.
مظلومی در پایان گفت: هر وقت مدیر عامل استقلال مشخص شد با او در مورد فصل جدید صحبت می کنم اما در حال حاضر هیچی مشخص نیست.

غلامحسين فرزامي در اينباره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:همه مسائل در جلسه آينده مشخص مي شود و البته هيئت مديره گزينه خاصي در نظر ندارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۰۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
امیدوارم فتح الله زاده مدیرعامل استقلال باقی بمونه و قلعه نوعی هم سرمربی استقلال بشه.
آخرین اخبار