امام جمعه موقت بوشهر گفت: رواج فحشا، بدحجابی، اختلاف‎افکنی بین مردم و مسئولان و اختلاف دینی یکی از اهداف دشمن علیه نظام است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از دشتی، حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا ظهر امروز در جمع مردم شهر خورموج اظهار داشت: دشمنان در عرصه جنگ نرم صدها کانال تلویزیونی راه‎اندازی کرده‎اند که در این زمینه نیز شکست خواهند خورد و به اهداف شوم خود نخواهند دست یافت.

وی با محکوم کردن شیعه ستیزی در کشور آذربایجان خاطرنشان کرد: آذربایجان دومین کشور پر جمعیت شیعه است که 96 درصد این کشور را شیعیان تشکیل می‎دهند و اکثر آنها شیعه هستند.

اسماعیلی نیا ادامه داد: به دستور رئیس جمهور آذربایجان نصب، فروش و کاربرد تابلوها و پوسترهای حاوی تبلیغات دینی از جمله تابلو و برچسب‎هایی که روی آن اسامی مبارک ائمه و انبیا نوشته شده باشد برابر قانون جدید آذربایجان جرم محسوب می‎شود ولی مسائل غیر اخلاقی را آزاد کرده‎اند.

وی با اشاره به فضیلت ماه رجب گفت: ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و باعث زینت قلب‎های انسان‎ها می‎شود.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: همان‌گونه که ماه شعبان ماه حضرت رسول (ص) و ماه رمضان ماه خداست ماه رجب ماهی پر فضیلت برای روزه و شب زنده‎داری است.

اسماعیلی‌نیا خاطرنشان کرد: بین اسلام و کفر و نفاق همیشه جنگ بوده است و از زمان‌ پیغمبر(ص‌) درگیری

با کفر و نفاق‌ بوده‌ و همیشه‌ بین‌ اسلام‌ و کفر جنگ‌ بوده، و این‌ نبرد در زمان‌ ائمه‌ اطهار (ع) هم‌ وجود داشت‌ که‌ تا به‌ امروز هم ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: در قرآن آمده است تا زمانی که شما مسلمانان دست از دینتان برنداشته باشید دشمنان دائما با شما در جنگ و مقابله هستند.

اسماعیلی‌نیا گفت: فشار، تحریم، ارعاب، تهدید یکی از ترفندهای دشمنان اسلام بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: تحریم‎های امروز علیه ما کجا و تحریم‎های زمان ظالمان در زمان امام هادی(ع) کجا  و تا حق، حق است و باطل، باطل است تحریم و جنگ وجود دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: حضرت امام خمینی(ره) ولایت فقیه را احیا کرد و تمام کسانی که می‎فهمیدند شعار اصلی این نظام و این مدل حکومتی بحث ظلم‎ناپذیری، ظلم‎ستیزی و دفاع از مظلوم و بیان حق و حقیقت است آمدند و از شاه خائن دفاع کردند.

و ی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) صدام دیوانه را به سلاح‎های مختلفی تجهیز کردند و بیش از 52 کشور از وی حمایت کردند ولی رزمندگان امام زمان(عج) با آن حماسه که در فتح خرمشهر به وجد آورند موجب سرافکندگی استکبار شدند.

اسماعیلی‌نیا گفت: این جنگ تمام عیار که از طرف استکبار فرماندهی می‎شد با پیروزی رزمندگان اسلام پایان یافت، آزادگان سرافراز با افتخار به کشور برگشتند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک ما به دست دشمنان باقی بماند و مجامع بین‎المللی نیز صدام را محکوم و متجاوز معرفی کردند.

وی افزود: بر این اساس روز به روز از عزت و اقتدار الهام بخش این نظام و انقلاب افزوده شد دشمنان احساس خطر کردند و دشمن در قالب نقض حقوق بشر، به بهانه دمکراسی و یک روز به بهانه هسته‎ای و بهانه‎های مختلف نسبت به پیشرفت‎های مختلف ایران اسلامی سنگ اندازی کردند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.