هافبک تیم سپاهان با شرایط ایده آلی در تیم سپاهان روبرو شد و این وضعیت باعث شد که وی با این تیم به مقام قهرمانی دست یابد و پس از آن هم برای ماندن اقدام کند و به آبی ها پیغام دهد که عدم پرداخت طلبش عامل این اتفاق بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مدیر برنامه های این بازیکن به مسئولان تیم استقلال قول داده بود که برای مذاکره با جان واریو وی را راضی کند، اما این اتفاق رخ نداد و جان واریو با سپاهانی ها تمدید کرد از آنجا که وضعیت مالی سپاهان ایده آل است و مسئولان این تیم برای عقد قرار داد با بازیکنان مشکل خاصی ندارند و حتی برای تمدید قرار دادها مبالغی را نیز به قرار داد سال های گذشته اضافی می کنند مشکلی وجود ندارد و به همین دلیل نیز جان واریو ترجیح داد در سپاهان بماند و این تیم را همراهی کند.

شایان ذکر است، این بازیکن قصد بازگشت به تیم استقلال را داشت اما اعلام کرده بود در صورتی که مسئولان تیم سابق وی طلبش را پرداخت کرده و شرایط را برای وی مهیا کنند این بازیکن می تواند برای فصل آینده روی حضور در استقلال حساب باز کند اما در صورتی که این اتفاق رخ ندهد وی اقدامی به آبی پوش شدن انجام نمی دهد.

از آنجا که طلب این بازیکن پرداخت نشد و مسئولین تیم استقلال در این خصوص قصور کردند جان واریو با مبلغی بیشتر با سپاهان تمدید کرد./مح

برچسب ها: جان واریو ، سپاهان ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار