خانواده‌ام مجبور شد که انتخابی را که کرده‌ ام را بپذیرند پیروزمندانه بر سرسفره عقد نشستم و زندگی مشترک را شروع کردم چند ماهی گذشت زیبایی‌ها و محبت‌های آتشین، تمام شد ،‌تنفر جایگزین محبت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، خانواده‌ام مجبور شد که انتخابی را که کرده‌ ام را بپذیرند پیروزمندانه بر سرسفره عقد نشستم بله را گفتم و زندگی مشترک را شروع کردم چند ماهی گذشت زیبایی‌ها و محبت‌های آتشین، گفتگوهای عاشقانه، جذابیت‌ها و مهمانی‌ها تمام شد ،‌تنفر جایگزین محبت شد بگو مگوها، اختلافات شروع شد دیگر مثل قبل از سخنان عاشقانه خبری نبود تلنگری به من زده شد تازه متوجه شدم که چه تفاوتی با یکدیگر داریم قبل از ازدواج این تفاوت‌ها نیز وجود داشت ولی احساسات بروی آن سایه افکنده بود و من آنها را نمی‌دیدم.
** ازدواج‌های فقط احساساتی آسیب پذیر است
رضوانی روانشنانس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:  ازدواج‌های فقط احساساتی نسبت به ازدواج های دیگر آسیب‌پذیرتر بوده و در این ازدواج جوانان فقط از روی احساسات تصمیم گرفته و عقل زایل می‌شود.
وی ادامه داد: عشق بیانگر دلبستگی فیزیکی و شخصی متقابل است که دو نفر به یکدیگر احساس می‌کنند عشق برای تداوم زندگی پس از ازدواج ضروری و مهم است ولی ازدواج کردن فقط از روی عشق‌های آتشین ویران کننده و نامطمئن است چرا که در چند سال اول زندگی احساسات فروکش کرده و چهره واقعی افراد مشخص می‌شود.
** ازدواج از روی عقل و عشق
ازدواج پیوند مقدس و آسمانی می‌باشد که باید براساس معیارهای منطقی و صحیح شکل گیرد جوانان باید آگاهانه و با درک صحیح از فلسفه ازدواج در این راه قدم بگذارند و نه تنها از روی عشق و علاقه بلکه از روی عقل و منطق و در نظر گرفتن تجربیات والدین در این امر بسیار مهم تصمیم بگیرند./ز
گزارش از: ریحانه جمشیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار