نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامک‌های ارسالی به نمایندگان گفت: این پیامک ها مصداق تشویش اذهان عمومی است و باید از سوی هیئت رئیسه پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مهدی سنایی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۸ خرداد) در تذکری با استناد به اصل ۴۸ قانون اساسی و بند ۱۱ ماده ۲۳ آیین‌نامه داخلی با تبریک به علی لاریجانی به علت انتخاب وی به عنوان رئیس موقت و آرزوی موفقیت برای غلامعلی حدادعادل، گفت: انتخاب رئیس برای مجلس شورای اسلامی امری عادی است، اما نزدیک به یک ماه است که باران پیامک‌ تلفن‌های منتخبین مجلس نهم آغاز شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اعلام اینکه بسیاری از این پیامک‌ها مصداق تشویش اذهان عمومی است، افزود: من خواهش می‌کنم که هیات رئیسه گروهی را برای بررسی منبع ارسال این پیامک‌ها مامور کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم ادامه داد: بسیاری از این موضوعات مصداق عینی تشویش اذهان عمومی و جعل مصاحبه‌های منتخبین مردم در خبرگزاری‌ها است که با توجه به برنامه مجلس در آینده این موضوعات ضربه‌های زیادی را به نهاد قانونگذاری وارد می‌کند، از این‌رو اگر با این اتفاقات برخورد لازم نشود، در انتخابات‌های آینده مجلس به مشکل برخواهیم خورد.

علیرضا مرندی رئیس سنی مجلس در پاسخ به تذکر سنایی گفت: من این تذکر را وارد می‌دانم و فرمایش شما درست است، چون این موضوع با حیثیت مجلس در تناقض است، اما با توجه به اینکه بنده مدیر یک‌بار مصرف هستم، دکتر لاریجانی باید ترتیبی را اتخاذ کند که این موضوعات بررسی شود./ب2


برچسب ها: سنایی ، قانون گذاری ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار