فرانسوا اولاند رئیس جمهور جديد فرانسه دچار دوگانگي در سياست هاي خود شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، فرانسوا دورسیوال سرمقاله نویس فیگارو در گفتگو با شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار بر دوگانگی وعده های انتخاباتی فرانسوا اولاند و عملکرد وی به عنوان رئیس جمهور فرانسه تصریح کرد.

فرانسوا دورسیوال افزود : گفته های فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه با عمل وی متفاوت است.

وی ضمن اشاره به اظهارات فرانسوا اولاند درباره رشد اقتصادی اروپا خاطر نشان کرد که این اظهارات باعث خوشحالی است ، اما در عمل می بینیم که کمکی به حل بحران اقتصادی اروپا نمی کند.

وی افزود: بسیار جالب است که می بینیم گفته های فرانسوا اولاند در اجلاس سران ناتو در آمریکا در مورد افغانستان با عملکرد امروز وی در این کشور و در جمع نظامیان فرانسوی نیز تفاوت دارد. ما در آینده نزدیک شاهد تفاوت اظهارات انتخاباتی فرانسوا اولاند (در مورد خروج از افغانستان) و عملکرد وی در این زمینه خواهیم بود. مسایل در حرف و عمل بسیار تفاوت دارند و پیچیده تر از چیزی که گفته می شوند، هستند.

دورسیوال در ادامه با اشاره به طرح رئیس جمهوری فرانسه برای جایگزینی رشد اقتصادی با سیاست های ریاضت اقتصادی در اروپا اشاره کرد و افزود: همه خواستار افزایش اقتصادی هستند. توجه اوباما به رشد اقتصادی موید این ادعاست. او که در اوج مبارزات انتخاباتی قرار دارد، نیازمند رشد اقتصاد در آمریکاست. اما باید دید که با وجود این اظهارات از سوی روسای جمهوری فرانسه و آمریکا، آیا رشد اقتصادی در ماه های آینده محقق خواهد شد یا خیر ، در حال حاضر اروپا در بحران قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار