نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعلام اسامی کاندیداهای دبیری پیش از اعلام آراء نواب رئیس گفت: تا زمانی که رای کاندیداهای سمتی از هیئت رئیسه مشخص نشده باشد، اشتباه است که اسامی کاندیداهای سمت دیگر هیئت رئیسه اعلام شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس نهم در جلسه علنی صبح امروز(دوشنبه 8 خرداد) در تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به اعلام اسامی کاندیداهای دبیری هیئت رئیسه پیش از مشخص شدن نتیجه آراء نواب هیئت رئیسه انتقاد کرد و اظهار داشت: طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان تا زمانی که رای کاندیداهای سمتی از هیئت رئیسه مشخص نشده باشد، اشتباه است که اسامی کاندیداهای سمت دیگر هیئت رئیسه اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع از نظر قانونی اشتباه است، گفت: به هیچ وجه از نظر قانونی درست نیست که تا زمانی که شمارش آراء در حال انجام است،‌ بگوییم برای مسئولیت جدید چه کسانی کاندیدا هستند.

در ادامه علیرضا مرندی منتخب تهران و رئیس سنی مجلس نهم در پاسخ به تذکر کوثری گفت: این موضوع از دوره‌های گذشته روال بوده و هیچ گونه تداخلی در این امور با این کار صورت نمی‌گیرد و مشکلی نیست./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار