مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : هیچ مدرسه کپری در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هیچ مدرسه کپری در سطح استان وجودندارد، اما مدارس عشایری و خشت و گلی در روستاهایی هستند که سعی شده مدارس جدید جایگزین اکثر آنها شود.
  رضا درویشی  با بیان اینکه در بسیاری از مدارس عشایری به دلیل کوچرو بودن نمی توان اقدام خاصی برای فضای تحصیل دانش آموزان این مدارس انجام داد، گفت: سال گذشته از کانکس های چرخ دار به جای مدارس عشایری استفاده شد که امیدواریم عشایر از این کانکس ها استفاده کنند.
وی  گفت: از سال 1385 که کار تخریب و بازسازی مدارس قدیمی در استان آغاز شد وتا امروز 1809 کلاس درس تخریب و بازسازی شده اند.
درویشی گفت: هم اکنون 1384 کلاس درس از کل کلاسهای تخریبی کاملا تخریب و بازسازی شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده اند.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه  گفت:هم اکنون کار ساخت 425 مدرسه قدیمی که نیاز به تخریب و بازسازی داشته اند در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال آماده تحویل شوند. وی در ادامه به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای پر برکت این سفر اختصاص 35 میلیارد تومان برای ساخت و ساز فضاهای آموزشی بود.

درویشی  با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در نوسازی و تجهیز فضاهای آموزشی، گفت: سال به سال شاهد افزایش کمکهای دولت در مدرسه سازی بوده ایم، بطوریکه در چند سال اخیر بطورمیانگین سالانه 50 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به این بخش داده شده است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.