دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو گفت: از آمادگی مطلوبی برخوردار هستم اما کادر فنی هنوز در مورد ملی پوش وزن 84 کیلوگرم برای المپیک تصمیمی نگرفته است.

طالب نعمت پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در رقابت های جام جهانی روسیه 5 کشتی گرفتیم که در تمامی آن ها به برتری رسیدم.

وی با بیان اینکه سه تن از بهترین های جهان را در روسیه شکست دادم گفت: سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی الاصل باکو و دارنده دو مدال برنز جهان، سلجوق سبی ترک و الیم سلیم اف دارنده مدال طلای جهان 2011 از بلاروس را توانستم در جام جهانی شکست دهم در حال حاضر آن قدر آماده هستم که اگر بار دیگر نیز با آنها روبرو شوم حتما پیروز میدان خواهم بود.

نعمت پور در مورد این که اصلی ترین حریفش برای رسیدن به دو بنده تیم ملی چه کسی است اظهار داشت: حبیب اله اخلاقی یکی از بهترین فرنگی کاران ایرانی و جهان رقیب اصلی من است که وی نیز در شرایط ایده آلی قرار دارد، در نهایت هر دوی ما منتظر تصمیم کادر فنی هستیم و امیدوارم هر کس صاحب دو بنده تیم ملی شد بتواند از اعتبار کشتی ایران در المپیک دفاع کند.

وی اضافه کرد: محمد بنا از هر نظر بهترین است به همین دلیل همیشه خوب ترین تصمیمات را می گیرد و من هر نظری که او داشته باشد با تمام وجود می پذیرم.

فرنگی  کار کوهدشتی کشورمان تاکید کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته،‌ هم اکنون نیز بهترین تیم دنیاست و مطمئن باشید اگر دچار اتفاقات کشتی نشویم یک نتیجه تاریخی و ماندگار را در بازی های المپیک 2012 کسب خواهیم کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
واقعاحضوردرالمپیک حق طالب نعمت پوربودکه حقش روضایع کردند.دراین مسابقات جهانی تنهاکشتی گیری که پنج بردبدون شکست داشت طالب نعمت پوربودکه الان اون روازرفتن به المپیک محروم میکنند
آخرین اخبار