همزمان با فرارسيدن سالگرد ارتحال امام خميني(ره) قيام 15 خرداد و ميلاد حضرت علي (ع) شبكه هاي مختلف راديويي با توليد و پخش برنامه هاي متنوع اين ايام را گرامي مي دارد.

محمدحسين صوفي معاون صداي جمهوري اسلامي به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: 15 و 14 خرداد از روزهاي ويژه در تاريخ ايران است كه مصادف شدن 13 رجب، تولد حضرت علي(ع) سالروز قيام خونين 15 خرداد بر ويژه بودن آن ها افزوده است.
وي افزود: همه شبكه هاي مختلف راديويي به مناسبت 14 خرداد و ارتحال رهبر كبير انقلاب و انتصاب مقام معظم رهبري به عنوان ولي امر مسلمين جهان و همچنين 15 خرداد به مناسبت ولادت حضرت علي(ع) و قيام خونين 15 خرداد با پخش برنامه هاي گوناگون در قالب نمايش، گزارش، مستند،  برنامه هاي گفتگو محور اين ايام را  گرامي خواهند داشت.
معاون صدا با بيان اينكه شبكه هاي راديويي برنامه هاي خود را به صورت تركيبي از توليدي و زنده به سمع مخاطبان خواهند رساند، اظهار داشت: برقراري ارتباط با هيات هاي حسيني، خارج از كشور و استان هاي كشور و پوشش برنامه هاي آن در 14 و 15 خرداد از ديگر برنامه هاي شبكه هاي راديويي به شمار مي روند.
صوفي خاطرنشان كرد: بيشتر شبكه هاي راديويي در سالروز ارتحال امام خميني(ره) در حرم مطهر امام راحل مستقر خواهند شد و با تهيه و پخش گزارش هاي متنوع از مراسم مرقد امام (ره) اين روز را گرامي مي دارند و همچنين پخش سخنان مقام معظم رهبري و رئيس جمهور دكتر احمدي نژاد در حرم مطهر امام در روز 14 خرداد از برنامه هاي ديگر راديوها در روزهاي 14 و 15 خرداد هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.