تیم همیشگی و داوطلب دکترعبدالجلیل کلانترهرمزی برای هفتمین بار سفر کرد و این بار بیماران کردستانی به مدت ۵ روز میزبان این تیم ۱۴ نفره بودند.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بسيج جامعه پزشكي، دکتر کلانترهرمزی گفت: «هفتمین سفر در شهر بانه استان کردستان با حضور گروه فوق تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت در مناطق محروم به مدت ۵ روز انجام شد اما تفاوت این سفر با سفر‌های قبل این بود که یک متخصص جراحی مغز و اعصاب کودکان همراه با تیمشان و همچنین یک فوق تخصص جراحی اطفال به اضافه ۵ جراح پلاستیک، پرستار اتاق عمل در قالب یک تیم ۱۴ نفره به این استان سفر کردیم.»
وی افزود: «این تیم و همچنین مسئولین سمعی بصری به دعوت رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان جهت ویزیت و درمان بیماران در این استان حضور یافتند. تمامی مسئولین شهرستان از جمله فرمانداری، شهرداری، سپاه پاسداران و کلیه ارگان‌ها در ۵ روز که هم اکنون ساعت‌های پایانی آن را سپری می‌کنیم همکاری لازم را انجام دادند.»
وي عنوان کرد: «طی این ۵ روز بیش از ۱۰۰۰ بیمار ویزیت شدند و ۳۰ بیمار در بیمارستان صلاح الدین عیوبی بانه تحت عمل جراحی قرار گرفتند که عمده آن‌ها مبتلا به ناهنجاری‌های سر و صورت از جمله شکاف لب و کام و سوختگی‌های سر و صورت بودند.
وی تصریح کرد: جراحی‌ها بسیار موفقیت آمیز بود. درحقیقت تمامی بیماران به لطف خدا در کمال صحت و سلامتی مرخص شدند و حال عمومی آن‌ها خوب است. ویزیت و درمان این بیماران به صورت صد درصدی رایگان بود.
دکترکلانترهرمزی در پایان با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنم که این سفر با موفقیت همراه بود و تقریبا توانستیم یک پوشش معاینه‌ای، مشاوره‌ای و جراحی را انجام دهیم، گفت: «سفر‌های بعدی این تیم آبان ماه در استان‌های خوزستان و رامهرمز انجام می‌شود./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار