بزودي با استفاده از نرم افزار جديد تعيين ميزان سطح سلامتي، هر فرد مي تواند با كمك تلفن همراه خود، از ميزان سلامتي و مشكلات احتمالي بدن خود آگاه شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تلگراف؛ با استفاده از اين سرويس و نرم افزار كه بزودي وارد بازار مي شود، هر فرد مي تواند تنها با عكس گرفتن از زبان خود با تلفن همراه، بلافاصله از ميزان سلامت خود باخبر شود.
محققان بر اين باورند كه عكس ها مي توانند اطلاعات مهمي را درباره سلامت فرد ارائه كرده و حتي هشدارهاي اوليه اي را درباره بيماريهاي جدي به ما بدهند.
يك تيم تحقيقاتي در دانشگاه ميسوري در حال كار روي مراحل پاياني سيستمي است كه مي تواند اينگونه عكس ها را با استفاده از يك اصل علمي چيني 5000 ساله آناليز كند. اين اصل در واقع مبتني بر گردش و تعادل انرژي هاي مثبت و منفي در بدن است.
در اين مطالعه كه بر مبناي طراحي چنين نرم افزاري بوده، آناليز اطلاعات 263 بيمار با بيماريهاي گوارشي و 48 فرد سالم جمع آوري شده است.
با كمك اين نرم افزار كه در ابتدا بر روي تلفن هاي هوشمند نصب شده و در اينگونه تلفن ها كاربرد دارد، افراد بزودي قادر خواهند بود برخي بيماريهاي خود را در مراحل اوليه و در خانه تشخيص دهند.



برچسب ها: گوشی ، پزشک ، جیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار