رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از آغاز به کار نخستین موسسه آزاد هنری موسیقی در این شهر خبر داد و گفت: این موسسه در راستای ساماندهی فعالیت‌های موسیقی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا کوزه‌گراظهار داشت: نخستین موسسه آزاد هنری موسیقی با صدور مجوز رسمی فعالیت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محمودآباد تاسیس و شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: این موسسه در راستای ساماندهی فعالیت‌های مرتبط با موسیقی از جمله برگزاری قانونمند کلاس‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های مناسب و ارزشمند ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی و برنامه‌ریزی برای حضور هنرمندان عرصه موسیقی شهرستان در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف فعالیت می‌کند.

کوزه‌گر عنوان کرد: هنر موسیقی نقش به‌سزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف جامعه دارد و از این رو باید ضوابط اسلامی و فرهنگی در این هنر ارزشمند رعایت شود تا تاثیرات مثبتی در جامعه ایجاد کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: امیدواریم با همکاری مناسب همه فعالان عرصه موسیقی، شاهد پویایی و رشد این هنر در شهرستان باشیم تا الگویی مناسب برای دیگر شهرهای شویم./ج1


برچسب ها: موسیقی ، ارشاد ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.