سرمربی تيم ملی آبهای آرام؛

استعفا ندادم/در حال حاضر مهمترین مسئله المپیک است

سرمربی تیم ملی آبهای آرام گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله موفقیت در مسابقات المپیک 2012 است.

ایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این تیم ملی آب های آرام کشورمان در مسابقات کاپ یک و 2 جهانی که به میزبانی کشورهای لهستان و آلمان برگزار شد حضور پیدا کرد و شرایط مسابقات بسیار خوب بود و تمام حریفان المپیکی قایقرانان کشورمان نیز در این رقابت حضور داشتند و از این طریق آشنایی کامل نسبت به آنها پیدا نکردیم.

وی گفت: با توجه به فاصله 2 ماهه تا المپیک تمام تیم ها با قدرت در مسابقات شرکت کرده بودند در هر 2 کاپ بیش از 60 کشور حضور داشتند و فکر می کنم نسبت به سطح ورزشکاران مان در جهان نتایج خوبی به دست آوردیم.

اقلیمی افزود: در مسابقات کاپ جهانی آلمان قایقرانان عملکرد بهتری داشتند اما در لهستان به دلیل شرایط نامساعد جوی و تأثیر آن بر ملی پوشان باعث شد تا نتایج بهتری در آلمان رقم بخورد.

وی تصریح کرد: پس از بازگشت از مسابقات یک هفته استراحت به ملی پوشان دادیم و بلافاصله پس از استراحت تمرینات با فشار بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

اقليمي اظهار داشت: در حین برگزاری مسابقات کاپ جهانی با مربیان کشور بلاروس مذاکره کردیم توافق شد که با نظر مساعد مسئولین فدراسیون قایقرانان المپیکی کشورمان در یک اردو مشترک با تیم ملی بلاروس شرکت کنند بلاروس یکی از بهترین های کانوگیئینگ؟؟ دنیا است و در همین مسابقات کاپ جهانی در رشته کایاک یک نفره هزار متر مدال طلا را کسب کرد و یکی از امیدهای مدال المپیک است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت موافقت مسئولان فدراسیون قایقرانی این اردو می تواند در روز پیشرفت قایقرانان بسیار مؤثر باشد و ملی پوشان می تواند نتایج درخشانی در المپیک به دست آورند.

اقلیمی اظهار داشت: پس از صحبت های انجام شده با مسئولان فدراسیون قرار شد تا با قدرت تمرینات آمادگی را پیگیری می کنیم و به کارم ادامه می دهم و بنده استعفا نداده ام.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر مهمترین مسئله رقابت های المپیک است و فکر می کنم ما ورزشکاران باید تمام تمرکزمان را برروی این مسابقات بگذاریم و امیدوارم با تمرینات بیشتر نتایج درخشانی را در المپیک لندن از ملی پوشان شاهد باشیم.

یادآور می شود: در پی تغییرات بوجود آمده در فدراسیون قایقرانی اخباری مبنی بر استعفای سرمربی تیم ملی شنیده شد که سرمربی تیم ملی شنیده شد که سرمربی تیم ملی این مسئله را تکذیب کرد و به گفته وی قرار است پس از استراحتی کوتاه و تمرینات آمادگی تیم ملی آب های آرام کشورمان از سر گرفته شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار