مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آبادان گفت:‌ خودروهایی که از گاز طبیعی بهره می‌برند، 80 درصد کمتر از سایر خودروها در تخریب لایه ازن نقش دارند.


علی حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان  با اشاره به اهمیت سی.ان.جی نسبت به سایر سوخت‌ها بیان کرد: گاز فشرده سی.ان.جی یک سوخت ایمن و پاک در مقایسه با سایر سوخت‌های فسیلی مثل بنزین یا گازوئیل است.

وی افزود: خودروهایی که از گاز طبیعی بهره می‌برند، 80 درصد کمتر از خودروهایی که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند، در تخریب لایه ازن نقش دارند.

حکمت تصریح کرد: در حال حاضر گاز طبیعی فشرده سی.ان.جی به‌عنوان سوخت مورد نیاز در ناوگان حمل و نقل ایران با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه بوده که در سال‌های اخیر با حمایت دولت، در راستای توسعه زیرساخت ‌های اداری، قانونی و استقبال مصرف کنندگان، زمینه برای استفاده از این گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پایه بیش از پیش تقویت شده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آبادان از کسب مقاوم دوم استانی از لحاظ تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی توسط این منطقه خبر داد.

وی گفت: از سال 88 ورود سی.ان.جی به آبادان با سه جایگاه به بهره‌برداری رسید.

حکمت با اشاره به تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی در این منطقه افزود: هم‌اکنون آبادان دارای 9 جایگاه سی.ان.جی خصوصی و دولتی بوده و با تلاش‌های صورت گرفته موفق به کسب مقام دوم از لحاظ تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی در استان خوزستان شده‌ایم.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: پنج جایگاه سی.ان.جی در آبادان متعلق به شهرداری، به صورت تک منظوره و دولتی و چهار جایگاه آن به صورت خصوصی و دومنظوره در حال خدمت‌رسانی است. /س
برچسب ها: سی ان جی ، تخریب ، لایه ازن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.