یک سایت ضد انقلاب در گزارشی به بررسي وضعيت كنوني خاندان ورشكسته پهلوي پرداخت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ غ.بیگدلی،مستقر در پاریس طی گزارشی که برای یک سایت ضد انقلاب ارسال کرده است، می نویسد: چندی پیش گفته شدکه فرح دیبا،پول هنگفتی به بی بی سی و رئیس بخش فارسی بنگاه سخن پراکنی انگلیس پرداخته تا برای خاندان پهلوی تبلیغ کند و کماکان سکوت درباره این شایعات ادامه دارد. با توجه به این مسئله ، مصاحبه های از پیش تنطیم شده و پی در پی برخی از روزنامه نگاران، رادیو فردا(ارگان سیا) و دویچه وله آلمان با رضا ربع پهلوي نمی تواند به طور رایگان صورت گیرد.

بنابر این گزارش، چند روز پیش آلمان ها نیز برنامه ملاقات از پیش تنظیم شده ربع پهلوی با کمیسیون حقوق بشر پارلمانشان را یکطرفه لغو کردند.

بنوشته سایت مذکور،رضا ربع پهلوی در زمینه سیاست جهانی، چه در آمریکا و چه در اروپا، نتوانسته با همه کوشش هایش موفقیتی بدست آورد و پایان ریاست جمهوری سارکوزی برای وی بسیار گران تمام شده است زیرا سوسیال ها حسابی روي او باز نمی کنند.

در امریکا نیز سیاستمداران این کشور با توجه به فعل وانفعالات رخ داده دیگر توجهی به ربع‌ پهلوی ندارند.

ربع پهلوی در مصاحبه اخیر خود با رادیوی آلمان ادعا كرده بود؛ بیش از سی در صد مردم در تهران دچار بیماری های روحی و روانی(!) می باشند اما فراموش کرده بود که بيماري روحي رواني در خاندان ورشكسته شان ريشه دوانده و خودکشی علیرضا،برادر کوچک وی به موقعیت اجتماعی و سیاسی رضا (ربع‌ پهلوی) آسیب جدی وارد کرده است.

بنابراین گزارش،ربع پهلوی در بین سیاستمداران خارجی نیز نمره مردودی گرفته است .

به گفته منابع نزدیک به ربع پهلوی، هواداران(اندک) وی ناامید ، دلسرد و سرخورده شده و اظهار نارضایتی می کنند.

سال گذشته یک تحلیل از اوضاع ایران به وی داده شد که در آن سفارش شده بود که او تنها یک سال فرصت دارد تا کاری انجام دهد و گرنه پرونده بازگشت سلطنت به ایران برای همیشه بسته خواهد شد.

منابع آگاه می گویند حرکاتی که رضا پهلوی در این چند ماه انجام داده است، از جمله تماس با گروه های اپوزیسیون و مطرح کردن خود در رسانه ها، ناشی از این زمانبندی است و به همین دلیل بود که رضا(ربع) پهلوی از سران رژيم صهيونيستي نیز درخواست کمک کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار