سمینار یکروزه روسا و نواب بانوان هیات های هندبال شهرستان های خراسان رضوی با حضور معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خراسان رضوی، رییس هیات هندبال استان در این باره اظهار کرد: این جلسه با حضور 23 شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و مباحثی همچون گزارش فعالیت های این هیات در سال گذشته برای حاضران در جلسه تشریح شد.

جعفر فرزبد خواستار در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر برای بازیکنان و باشگاه های فعال در شهرستان ها از سوی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی شد.

وی همچنین درخواست کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در واگذاری سالن های ورزشی، هیات های هندبال شهرستان ها را در اولویت قرار دهند.

فرزبد جایگاه هندبال استان را در کشور مناسب ارزیابی کرد و گفت: خراسان رضوی بعد از استان اصفهان با اختلاف ناچیز در جایگاه دوم کشور قرار دارد و پشت سر ما استان تهران با تمام امکانات و نیروی انسانی ایستاده است.

وی برگزاری مسابقات منظم در رده های مختلف سنی در سطح استان، اعزام نمایندگان استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری کلاسهای آموزشی در سطح شهرستانها و حمایت از شهرستانها را عواملی مهم در رشد هندبال استان ارزیابی کرد.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: با حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان، این پشتیبانی از شهرستان ها به گونه ای انجام شود که همه شهرستانها مانند سبزوار حرفهای زیادی برای گفتن در ورزش هندبال کشور داشته باشند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.