فرماندار فیروزکوه گفت: خیل عظیمی از گردشگران در هنگام ورود به منطقه تنگه ‏واشی با نبود امکانات زیر ساختی مناسب مواجه می‏شوند که این امر نیاز به ارائه راهکار های مناسب و انجام اقدامات موثر با اعتبارات و امکانات موجود دارد.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: در حوزه کلان‏ شهر تهران برای معرفی منطقه توریستی، تاریخی و گردشگری تنگه ‏واشی اقدامات نرم‏افزاری بسیاری صورت گرفته و این در حالی است که در بسیاری از امور از حیث سخت ‏افزاری و تامین زیر ساخت‏ ها با مشکل مواجه هستیم.

افشار نادری تصریح کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‏ های متولی و اجرای طرح‏ های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی و اقامه نماز جماعت در چادرهای امدادی می‏توان گام‏ های موثری با هدف ایجاد فضای گردشگری سالم به منظور بهره‏ برداری مطلوب گرد شگران برداشت.

وی تاکید کرد: ساماند هی منطقه گرد شگری تنگه ‏واشی با مدیریت واحد امکان ‏پذیر است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: با واگذاری منطقه تنگه ‏واشی به بخش خصوصی و سرمایه‏ گذاری‏ های لازم به صورت ریشه‏ ای بسیاری از مشکلات موجود رفع می‏شود تا با حفظ فضای تفرجگاهی مناسب خدمات خوبی به مردم و گردشگران ارائه شود.

افشارنادری بیان کرد: دستگاه‏ هایی که متولی فرهنگ هستند، باید گرد شگرانی را که از این منطقه بازدید می‏کنند، به عنوان جامعه هدف خود به شمار آورند و طرح و برنامه‏ های خود را در منطقه اجرایی کنند.

وی فضا سازی مناسب در منطقه تنگه ‏واشی، حضور ضابطان امر به معروف و نهی از منکر، حضور بسیجیان و عوامل انتظامی را از جمله موارد مهمی دانست که نقش به ‏سزایی در حفظ امنیت و ساماندهی این منطقه گرد شگری ایفا خواهند کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.