بازي کودکانه "خانم طلا، يه مرغ شيطون بلا" ویژه گروه سنی مثبت 3 سال که با همکاری و مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تولید شده تا اواخر خرداد ماه وارد بازار عرضه این محصول خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی که دو سال زمان صرف طراحی و تولید آن شده است، با داشتن بيش از 40 دقيقه انيميشن مياني شاد و 15 مرحله جذاب محصولي فراتر از يک بازي ساده بوده و در واقع می توان آن را يک بازي کارتون(Game Cartoon ) نامید.

 بازی خانم طلا در نمايشگاه هاي مختلف از جمله نخستین نمايشگاه بازي هاي رايانه اي تهران مورد توجه علاقه مندان و کارشناسان بازی های رایانه ای قرار گرفت.

بازی رایانه ای خانم طلا داستان مرغی از خود راضی با پرهای طلایی و زیباست که همه دوستانش را بخاطر غرورش از خود رنجانده است. خانم طلا یک روز که از خواب برمی خیزد می بیند همه پرهایش ریخته و دیگر اثری از زیبایی گذشته نیست. بازیکن در طول بازی در نقش خانم طلا باید از دوستانش برگ چنار بگیرد و به نوعی مورد بخشش آنها واقع شود تا پیر دانا برای خانم طلا داروی شفابخش بسازد.

ویژگی اصلی این بازی انیمیشن متفاوت و صداگذاری به وسیله بهترین گویندگان حوزه کودک است که در کنار مراحل مختلف، بازی حالت بازی- کارتون به خود می گیرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.