مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان 100تختخوابی تامین اجتماعی ماهشهردرنیمه نخست امسال آغازبه كار می كند و اول مهرماه با حضور مسوولان كشوری و استانی به طور رسمی موردبهره برداری قرارمی گیرد.


دكتر'داریوش پناهی زاده' در گفت و گوی با خبرنگار باشگاه  خبرنگاران  خوزستان افزود: تجهیزات این بیمارستان كه98 درصد پیشرفت فیزیكی دارد در حال نصب می باشد و امید است با شروع به كار آن در ماه های آینده، یكی از آرزوهای مردم ماهشهر محقق شود.

وی در خصوص تامین نیروی متخصص مورد نیاز این بیمارستان گفت: از مجموع 382نفری كه قرار است از طریق آزمون سراسری جذب مدیریت درمان تامین اجتماعی شوند138نفر به بیمارستان ماهشهر اختصاص دارد و در سال آینده نیز مجوز دیگری برای جذب نیروهای مورد نیاز این بیمارستان دریافت خواهیم كرد.

زمان ثبت نام آزمون استخدام صندوق تامین اجتماعی از تاریخ 11 لغایت 21 خرداد ماه اعلام شده و علاقه مندان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.tamin.ir و پورتال صندوق تامین اجتماعی به آدرس www.sso.ir ثبت نام نمایند.

وی در ادامه با ابراز ناخرسندی از پیشرفت كند ساخت بیمارستان تامین اجتماعی امیركبیر اهواز كه قرار بود 24ماهه تحویل شود و هم اكنون 36ماه از ساخت آن می گذرد و تنها سفت كاری آن به اتمام رسیده است گفت: همه توان خود برای اتمام این پروژه تا پایان سال جاری به كار خواهیم گرفت.

دكتر پناهی زاده ناتوانی پیمانكار را علت اصلی كندی این پروژه عنوان كرد و احتمال بركنار نمودن پیمانكار این پروژه را به علت ناتوانی در انجام تعهداتش رد نكرد.

وی ابراز امیدواری كرد با ساخت بیمارستان امیركبیر، نیروی متخصص مورد نیاز آن نیز جذب و به كارگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان شروع به ساخت بیمارستان 96تختخوابی دزفول و بیمارستان جدید 160تختخوابی تامین اجتماعی آبادان را از اولویت های كاری امسال این مدیریت عنوان كرد و گفت: دیواركشی و نقشه های این دو پروژه بیمارستانی تهیه شده و امیدواریم عملیات اجرایی این دو پروژه بزودی شروع شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: طرح پزشك خانواده در مدت دو سال با همكاری نزدیك دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز به طور كامل در خوزستان اجرایی می شود. وی افزود:هم اكنون طرح پزشك خانواده در شش شهر هندیجان، رامشیر، باغملك، گتوند، لالی و هفتكل اجرایی شده و در مرحله بعدی، این طرح درتمام استان به اجرا درخواهد آمد.

وی تقویت پایه های سلامت مردم با اجرای طرح پزشك خانواده، غربالگری در بیماران و جلوگیری از پیشرفت بیماری و بستری بیماران و در نهایت جلوگیری از تحمیل هزینه های

سنگین درمانی را از نتایج اجرای طرح پزشك خانواده عنوان كرد.

دكتر پناهی زاده اصلاح فرهنگ تغذیه خانواده ها و امكان پوشش كامل بیمه ای بیماران صعب العلاج را پیامدهای مثبت اجرای طرح پزشك خانواده برشمرد و ابراز امیدواری كرد اجرای این طرح ملی به افزایش امید به زندگی و داشتن سالمندان سالم در كشور بیانجامد.

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان از اختصاص سه هزار و 200میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت درمان تامین اجتماعی خوستان خبر داد.

دكتر پناهی گفت: اعتبار امسال این مدیریت در مقایسه با پارسال 400میلیارد ریال افزایش نشان می دهد.

هم اكنون دو میلیون و 500هزار نفر از جمعیت 5/4 میلیون نفری استان خوزستان زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند كه از این تعداد 800 هزار نفر بیمه شده اصلی و بقیه بیمه شده تبعی هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.