مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ورامین گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی به زودی در ورامین اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  یزدان خانی درباره نرخ کرایه‌های تاکسی در ورامین اظهار داشت: با وجود بالا رفتن نرخ کرایه تاکسی در شهر تهران هیچ‌گونه افزایشی در کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری ورامین نداشته‌ایم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین گفت: با وجود این‌که هر ساله با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، نرخ کرایه خودروهای مسافربر درون شهری و برون شهری افزایش می‌یافت اما تاکنون هیچ تصمیمی در ارتباط با افزایش کرایه در شهرستان ورامین صورت نگرفته است.
وی افزود: البته رانندگان تاکسی شهرستان ورامین درخواست افزایش کرایه را با توجه به بالا رفتن قیمت برخی از نهاده‌ها داشته‌اند که این موضوع در دست بررسی است و به زودی تصمیم مقتضی در این زمینه اتخاذ می‌شود.
خانی گفت: تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی درباره نرخ کرایه در سطح شهرستان ورامین نداشته‌ایم و در صورت مشاهده افزایش خودسرانه نیز با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین با اشاره به اینکه به پایان سال تحصیلی نزدیک می‌شویم، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت جابه‌جایی دانش‌آموزان، فقط تاکسی‌های مجوزدار می‌توانند در قالب سرویس مدارس فعالیت کنند.
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش و بخشنامه‌های راهنمایی و رانندگی، فعالیت و تردد خودروهای شخصی و غیرمجاز به عنوان سرویس مدارس ممنوع بوده و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان درخواست می‌شود در صورت نیاز به سرویس، حتماً از تاکسی‌های مجوزدار استفاده کرده و بیمه شخص ثالث و برگه معاینه فنی آن‌ها را قبل از انعقاد قرارداد کنترل کنند./ز

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار