نائب رييس سابق فدراسيون قايقراني گفت: پس از ارسال نامه تعليق فدراسيون جهاني مشخص شد كه آنها شوخي ندارند.

عليرضاسهرابيان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه پس از ارسال نامه فدراسيون جهاني قايقراني ايران تعليق شد و بايد در اين مدت كمك كنيم تا اين مشكل هر چه زودتر برطرف شود.

وي گفت: با ارسال نامه فدراسيون جهاني، قايقراني ظرف 6 روز آينده مسئولان وزارت ورزش و جوانان بايد پاسخ قانع كننده اي در خصوص بركناري احمد دنيا مالي از رياست فدراسيون قايقراني بدهند تا فدراسيون ايران به طور كامل تعليق نشود.

سهرابيان افزود: با توجه به اينكه دنيا مالي داراي پست هاي جهاني است به همين دليل بركناري وي از اين سمت باعث شد تا مسئولان فدراسيون جهاني در خصوص برطرف كردن اين مشكل پيش قدم شوند و به همين دليل با توجه به تعليق موقت فدراسيون قايقراني بايد تسليت گفت.

وي تصريح كرد:‌ فدراسيون جهاني با هيچ كس شوخي ندارد و دليل اينكه بركناري ساير رؤساي فدراسيون ها همچون قايقراني حواشي زيادي به دنبال نداشت به اين دليل است كه بسياري از آنها صاحب پست هاي جهاني و بين المللي نيستند و با توجه به اينكه دنيامالي چندين پست بين المللي دارد، مسئولان فدراسيون جهاني تصميم گرفتند تا با ارسال نامه اي دليل بركناري دنيا مالي را جويا شوند.

وي خاطر نشان كرد: متأسفانه با اشتباهي كه صورت گرفته است حيثيت چندين ساله فدراسيون در خطر است و اميدوارم با تجديد نظر مسئولان ورزش اين مشكل هر چه زودتر بر طرف شود.

وي يادآور شد: پيش از اين هيچ  مشکلي در كار احمد دنيا مالي نبود و متأسفانه برخي ها با ارائه گزارش هاي اشتباه باعث شدند تا دنيامالي از سمت خود بر كنار شود و يك همچنين مشكلي بوجود بيايد.

وي گفت: ورزشكاراني همچون محسن شادي ذخاير اين رشته هستند و در صورت تعليق فدراسيون آنها نمي توانند در مسابقات المپيك لندن كه سالها براي حضور در اين پيكارها زحمت كشيدند حضور پيدا كنند، نبايد با مسائل بچه گانه با آبرو و حيثيت اين رشته بازي كرد و شانس حضور در اين رقابت ها را از آنها گرفت.

وي گفت: فعاليت دنيامالي در فدراسيون هيچ گونه مشكل فني نداشت، به همين دليل متأسفانه برخي دوست نماها باعث شدند تا با گزارش هاي غلط باعث شدند چنين اتفاقي رخ دهد و آنها منافع ملي را زير پا گذاشتند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار