رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: با رفتن تيم ملي فوتبال کشورمان به جام جهانی بودجه ویژه ای به غیر از بودجه پیش بینی شده به فوتبال اختصاص پیدا می کند.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: امسال با رفتن به جام جهانی 2014 برزیل برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا که با 16 تیم در کشورمان بازی های فوتسال و فوتبال ساحلی به غیر از بودجه همیشگی بودجه ویژه ای را نیز از سوی وزارت ورزش خواهیم داشت که وزارت خانه ما را برای این رقابت ها از نظر مالی حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: پاداشی را نیز برای فوتبالی ها در نظر گرفته ایم که باید برای میزان مبلغ با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری نهایی را انجام بدهیم.

کفاشیان در مورد انتخاب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: هنوز برای انتخاب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC شرایط مشخص نشده است و کاندیداها باید شرایط خاص کنفدراسیون آسیا را داشته باشند هم اکنون هیچ صحبتی در مورد ریاست فوتبال آسیا وجود ندارد و این جو به وجود آمده را کذب می دانم.

وی ادامه داد: دادگاه CAS باید ابتدا وضعیت رئیس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا را مشخص کند و سپس افراد برای ریاست کاندیدا شوند که هنوز چیزی از این لحاظ مشخص نیست.

کفاشیان در مورد شایعه حمایت از رئیس فدراسیون امارات برای ریاست کنفدراسیون آسیا AFC تصریح کرد: طبق صحبت ها گذشته خود اعلام می کنم که هیچ فردی از فوتبال آسیا برای ریاست کنفدراسیون آسیا کاندید نشده است و کشور ما نیز به طور حتم برای اقتدار و منافع ملی قدم خواهم برداشت و پس از بررسی کاندیداها حمایت ها خود را اتخاذ خواهد کرد و اگر لازم باشد حمایت خود را در کنفدراسیون آسیا مخفیانه انجام می دهیم.

وی ادامه داد: تا مشخص شدن کاندیداهای مربوطه در آسیا بهتر است که در مورد ریاست کنفدراسیون آسیا قضاوت کفاشیان در مورد حضور در کمیته مجمع فیفا گفت: جلسات سالیانه فیفا در اوایل خرداد ماه انجام می شود که مواردی از جمله تغییرات، مسائل مالی و عملکرد کمیته های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد که با اضافه شدن سودان جنوبی تعداد کشورهای عضو در فیفا به 209 کشور رسید.

وی ادامه داد: در این جلسه مهم با سایر کشورهای فیفا مذاکره داشتیم که درباره بازی های دوستانه و همکاری نزدیک با کشورهای قدرتمند بحث و تبادل نظر کردیم و مهمترین کار نیز انجام بازی های دوستانه از رده های پایه ای تا بزرگسالان و بانوان برای تیم های ملی کشورمان بود.

کفاشیان خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کیروش در نظر دارند که بازی های دوستانه ای تا جام جهانی را انجام بدهیم که با یک سری از مسئولان بلند پایه و رئیس های فدراسیون های کشورهای صحبت کردیم که امیدوارم در آینده بازی های دوستانه مناسبی را برای تیم های ملی کشورمان داشته باشیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار