دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: انجمن حمایت از زندانیان خلخال چشم‌انتظار وسعت کمک خیرین است چراکه با 2.5 میلیون تومان درآمد نمی‌توان به زندانیان کمک کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اردبیل، علی رمضانی ظهر امروز در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان خلخال اظهار داشت: انتظار کمک گسترده به ویژه در حوزه ریالی را از مردم داریم و بر همین اساس امسال مقرر شده تا فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان خلخال با هدف افزایش خدمات ارائه شده به خانواده زندانیان گسترش یابد.

وی با بیان اینکه زندان‌های خلخال از محل کمک خیرین سرپرستی و اداره می‌شوند افزود: انتظار می‌رود علاوه بر خیرین سابق که هم اکنون نیز با ما همکاری دارند تعداد بیشتری از افراد که تمکن مالی دارند به سمت این انجمن گرایش یافته و زمینه رفع نیازمندی‌های زندانیان را برطرف کنند.

این مسئول ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان خلخال کمک 25 میلیون ریالی سال گذشته را ناچیز می‌داند و بر این اساس انتظار می‌رود با افزایش این درآمد زمینه برای رفع نیازمندی‌های گسترده خانواده‌های زندانیان فراهم شود.

دادستان خلخال افزود: اصلاح زندانی کمک به خانواده زندانیان و مراقبت‌های ویژه پس از آزادی زندانیان از حبس از وظایف مهم انجمن حمایت از زندانیان است.

وی گفت: هم اکنون به دلیل محدودیت منابع درآمدی و نیز کمک‌های خیرین عملکرد انجمن حمایت از زندانیان خلخال در حد مطلوبی نبوده و تلاش می‌شود با انجام طرح‌های پیشنهادی قابل اجرا و گسترش فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی انجمن میزان درآمد سالانه آن را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زندانیان و خانواده آنها افزایش دهیم.

این مسئول اظهار داشت: تمام خیرین و کمک‌کنندگان به انجمن حمایت از زندانیان خلخال از اعضای این انجمن محسوب می شوند و کمک‌های خیر خواهانه آنها بخشی از مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند مالی را حل و از هم پاشیدگی خانواده زندانیان محبوس جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه خواستار انجام تبلیغات لازم از سوی اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل این انجمن و گسترش فعالیت‌های انجمن برای افزایش درآمد و توسعه خدمات ارایه شده به زندانیان و خانواده آنها شد.

رمضانی ادامه داد: هم اکنون تنها منبع درآمد انجمن حمایت از زندانیان خلخال از محل دریافتی هزینه آموزشگاه رانندگی وابسته به این انجمن و 30 نفر از خیرین بوده و در طی سال گذشته 25 میلیون ریال از محل این درآمدها و به صورت‌های مختلف به خانواده زندانیان کمک شده که در مقایسه با تعداد زندانیان زندان خلخال و میزان نیاز خانواده‌های زندانیان به کمک‌های مالی رقم ناچیزی است.

این مسئول با تاکید بر تشکیل جلسات این انجمن به صورت ماهانه ابراز امیدواری کرد با کمک اهالی خیر و نوع دوست شهرستان شاهد افزایش درآمد مالی انجمن خلخال و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به خانواده زندانیان خلخال و جلب رضایت این خانواده ها در طی سال جاری باشیم./ج1

برچسب ها: اردبیل ، زندان ، خیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.