مدير روابط عمومي جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر گفت: فرزندان شاهد و ايثارگر با حضور خود در مراسم ارتحال امام در تشييع 94 تن از شهداي دفاع مقدس و عمليات والفجر 8 شرکت خواهند کرد.


به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، زهره گل‌محمدي مدير روابط عمومي جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر با اشاره به اينکه قرار است پيکر 94 تن از شهداي دفاع مقدس و  عمليات والفجر 8 همزمان با ايام ارتحال امام خميني وارد تهران شود، گفت:‌ جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر با اشاره به برنامه هاي ويژه ارتحال حضرت امام هماهنگي هاي لازم جهت برگزاري يادواره شبي با شهداي گمنام را انجام داده است.

وي با اشاره به دعوت جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوع انديش خدمتگزار از تمامي اعضاي خود جهت حضور در اين مراسم دعوت کرد و افزود:‌ در مسابقه دلنوشته هاي ايثارگران که معاونت فرهنگي و اجتماعي برگزار کرده شاهد انتقادات مطرح شده از سوي مسئولين حوزه ايثارگري بوديم.

گل‌محمدي تاکيد کرد:‌ عليرغم تاکيد مقام معظم رهبري جهت رسيدگي به امور ايثارگران بسياري از مسئولين که بايد در اين حوزه فعاليت نمايند در مرحله شعار مانده اند و روز به روز مشکلات جامعه ايثارگري افزوده مي شود لذا اميدواريم تمامي مسئولين حق شهدا و تکريم خانواده هاي آنها را در سرلوحه هاي برنامه هاي خود قرار دهند چرا که جايگاهي که در آن قرار گرفته اند مرهون جانبازي و ايثارگري شهداست./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار