اعضای تیم استقلال، شرایط متفاوتی را تجربه می کنند، تغییر و تحولاتی که صورت گرفته، عاملی است که مسئولان این تیم برای آغاز دوباره برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط به گونه ای پیش رفت که مسئولان تیم استقلال پس از رفع کدورت قصد دارند با شرایط متفاوت فصل را آغاز کنند و در کنار یکدیگر کار کرده و به استقلال یاری برسانند تا این تیم به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

گفتنی است، قرار است در جلسه فوق تمامی اعضای هیئت مدیره و مسئولان تیم حاضر شوند و در کنار مربی و مدیر عامل تیم استقلال شرایط را برای این تیم مورد بررسی قرار دهند.

قرار است ابتدا لیست امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی جدید تیم ارائه شود و اعضای هیئت مدیره در این خصوص به بحث و تبادل نظر بپردازند و در مورد بازیکنان جدید اعمال نظر کنند.

البته مسئولان اعلام کردند که بازیکنان مورد نظر آبی ها توسط مربیان مورد بررسی قرار می گیرد و قلعه نوعی و فتح الله زاده اختیار تام دارند تا بتوانند با شرایط ایده آل تیم را مورد ارزیابی قرار داده و بهترین ها را انتخاب و مذاکرات را آغاز کنند اما اعضای هیئت مدیره قصد دارند در جریان تمام امور قرار بگیرند تا در این راه مسئولان و مربیان را همراهی کنند و قرار است در این جلسه جواد زرینچه عضو هیئت مدیره نیز حاضر شود و دیگر اعضا را همراهی کند، از وی خواسته شده تا در این جلسه حاضر شود و در کنار دیگر اعضای تیم حاضر شود، اما این عضو هیئت مدیره قصد همراهی تیم استقلال را در سال جدید ندارد و به همین دلیل همچنان برای حضور امیر قلعه نوعی در تیم مشکل دارد و به احتمال فراوان نیز قصد ندارد، در کنار اعضای هیئت مدیره باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار