نتایج نظرسنجی جدیدی در آمریکا نشان می‌دهد ، اکثر کهنه‌سربازان آمریکایی که از جنگ افغانستان به کشورشان بازگشته‌اند برای ادامه زندگی خود هیچ امیدی به یافتن شغل جدید در این کشور ندارند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري خبرگزاری رویترز ؛ نظرسنجی جدیدی که هر 2 سال یکبار توسط شرکت "مانستر ورلدواید" برگزار می‌شود، از این امر حکایت دارد که کهنه‌سربازان ارتش آمریکا که به ویژه در جنگ افغانستان خدمت کرده‌اند، به هنگام بازگشت به آمریکا برای گذران زندگی خود باید به دنبال شغل جدیدی باشند، اما اکثر آنها امیدی به یافتن شغل جدید ندارند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، کمتر از نیمی از این نظامیان آمریکایی خود را آماده یافتن شغل غیرنظامی در جامعه آمریکایی می‌بینند.

بنا بر این گزارش ، شمار افرادی که می‌گویند مطمئن هستند که حتما شغلی پیدا خواهند کرد از 44 درصد سال گذشته به 29 درصد افت کرده است.

این در شرایطی است که بازار مشاغل در آمریکا وضعیت ناگواری را سپری می‌کند و در حال حاضر نیز برای تمام افراد جامعه آمریکایی شغلی وجود ندارد و در این میان کهنه سربازان آمریکایی که سابق بر اين نیز به دلیل اینکه شغل دیگری را نمی‌دانستند وارد ارتش شده بودند، وضعیت ناگوارتری را سپری می‌کنند.


در حال حاضر آمار بیکاری در آمریکا بر اساس آمار رسمی منتشر شده توسط اداره آمار کار آمریکا 8.1 درصد برای ماه گذشته میلادی عنوان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار