معاون برنامه ريزي توسعه شهري شهردار منطقه 10 از تشكيل پرونده تخريب و نوسازي در سطح منطقه با تلاش اين اداره خبرداد.

 مهدي عليرضايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان تشكيل پرونده تخريب ونوسازي در سطح منطقه افزود:  در راستاي  كنترل و نظارت بر عملكرد  مالكان داراي جو از ساخت،اين اداره نسبت به تشكيل 2 مورد پرونده اقدام كرد و اين عمليات در رابطه  با ساخت وساز اصولي اين املاك صورت گرفت.
 عليرضايي در ادامه با اشاره به پاسخگويي به پيام هاي 137  شهردار منطقه 10 تصريح كرد: به منظور خد مت رساني به شهروندان، اين اداره نسبت به پاسخگويي 5 مورد پيام هاي 137 امور آلودگي صوتي، مورد تغيير كاربري،  مورد علائم ايمني، و پاسخگويي به ارباب رجوع به منظور ساخت و ساز وتعميرات غير اساسي و طرح تفصيلي جديد اقدام به عمل آورد.
وي اظهار كرد: در راستاي رعايت استاندارد هاي لازم و جلوگيري از بروز تخلفات ساختماني، با تلاش كارشناسان اداره برنامه ريزي و توسعه شهري در روز اخير  تعداد 15 پرونده در مراحل مختلف ساخت بازديد شد.
 معاون برنامه ريزي و توسعه شهري منطقه 10 عنوان كرد:  به منظور كنترل و نظارت بر املاك مسكوني و تجاري داراي درخواست تعميرات غير اساسي اين اداره نسبت به صدور 1 مورد مجوز غير اساسي اقدام به عمل آورد واين مجوز پس از بازديد  كارشناس مربوطه و اخذ مدرك لازم صادر مي شود.

*تركيدگي لوله آب در خيابان مالك اشتر به همت اداره 137 رفع شد

 ابراهيم قلي زاده رئيس  اداره 137 شهرداري منطقه 10 گفت: به منظور پاسخگويي به پيام هاي واصله 137 اين اداره نسبت به اجراي عمليات رفع خطر از محل تركيدگي لوله آب مقابل ملك تخريب وساز اقدام كرد و اين عمليات به منظور پيشگيري از خطرات احتمالي براي عابران واهالي كوچه دستجردي انجام شد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار