روزهای سفر در راه است و صدای زجه های عفو را در پس ملک از هفت آسمان به عرش می رساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ ماه برکت و فضیلت های علی وارش رسید و کوله بار سنگین گناه یکسال را بر دوش، کمی سبک تر کند در گوشه و کنار کوله بار سفری کوتاه جمع می شود و دل هر آدمی را راهی مسیری خدایی می کند.

صف ها نشان روزهایی جبران نشدنی است که محدود به سن خاصی نمی شود لیست انتظار پر شده و التماس را برای اندک جا به زبان می آورد دروازه های عرش گلباران دل های آماده است مساجد هم سکونتگاه عشاق شب های تا به سحر بیداری در راه است.

دستان نیاز به سوی آسمان دراز می شود و آمرزش را از معبود طلب می کند.

زبان ها به گناه سکوت اختیار کرده اند و دل از روزی خدا جان می گیرد اینک خواب شبانگاهی بر سجاده های روبه قبله مناجات می شود یس و ملک ذکر نمازهای نیمه شب است و تسبیح صفات یگانه بی همتا را به صف می کشد.

اشک ها جرم گناهان بی دریغ را می دهند شرم در چشم ها دو دو می کند زمین و زمان شب و روز حمد و ستایش خدایی را می کند که عرش را به لرزه می اندازد درست های آسمان باز است راه هفت آسمان بر بال های ملائک طی می شود روح زلالتر از قبل در آیینه زندگی می درخشد.

صدای استغفار آسمان ها را واسطه توبه ای می کند که سال ها شکست و بار گناه سنگین را بر دوش می کشد.

اینجا در پیشگاه معبودمان سرتسلیم فرود می آوریم جان را از رخت سیاه زندگی پر مشغله رها کرده و چلوار سفید را پیشکش حضورش می کنیم.

نجوای دعای "ام داوود" قسم به صفات خدا، اندک مجالی را برای جبران گناهانی می کند که بی فکر به آتش دوزخش نقش وجودمان شده بود به پاکی بچه ای تازه متولد شده بر می گردیم و بی امان از گناه، راه رستگاری را در پیش می گیریم./ل

به گزارش مرضیه مزرعلیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار