بيش از سه دهه از فعاليت حرفه‌اي من در زمينه بازيگري گذشته و هنوز هم براي امرار معاش مجبورم در فيلم‌ها به ايفاي نقش بپردازم.

كاظم افرندينا،بازيگر سينما و تلويزيون به خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت:حمايت‌هاي مسولان سينما از بازيگران در سال هاي اخير در حد صفر بوده است و تاكنون اين مقوله را به صورت جدي لمس نكرده‌ايم.
وي افزود:مدت 30 سال است كه زندگي خود را صرف فعاليت درحوزه بازيگري سينما و تلويزيون كرده‌ام و در بعد حمايت از سوي مسئولان سخت زخم خورده‌ هستم.
اين بازيگر سينما و تلويزيون تصريح كرد:هم اكنون از حوزه بازيگري در سينما فاصله گرفته‌ام،زيرا محتواي فيلم ها ضعيف است.
افرندينا اضافه كرد:در حال حاضر تنها براي امرار معاش و گذراندن زندگي خود در توليدات تلويزيوني 90 دقيقه‌اي فعاليت مي‌كنم تا بتوانم درآمدي كسب كرده و زندگي خود را سپري كنم.
اين بازيگر سينما و تلويزيون ادامه داد:در سني هستم كه نمي‌توانم در بازار كارهاي سخت را انجام دهم و به اجبار در حوزه بازيگري كار خود را انجام مي‌دهم.
افرندينا ابراز داشت:حمايت‌ها از بازيگران در كنار ابعاد مالي در مباحث درمان نيز جدي نبوده است و بازيگران زير سايه اين حمايت‌ها قرار نداشتند.
اين بازيگر سينما و تلويزيون بيان كرد:مقوله بيمه هنرمندان نبايد در حد حرف باشد و بايد براي خروج بازيگران از مشكلات موجود اين بحث رنگ واقعي به خود بگيرد.
افرندينا اظهار داشت:برخي برنامه‌هاي حمايتي به خصوص در حوزه بيمه بازيگران توسط مجريان اين امر توجيه مي‌شود و براي برخورداري بازيگران از موهبت بيمه موانع زيادي ايجاد كرده‌اند./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار