فيلم سينمايي "چك" و "روزهاي زندگي" پس از 21 روز نمايش رقمي معادل 350 ميليون تومان از گيشه را نصيب خود كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛فيلم سينمايي "روزهاي زندگي" به كارگرداني "پرويز شيخ طادي" با داشتن 19 سالن سينما و 21 روز نمايش و همچنين فروش 10 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 200 ميليون تومان دست يابد.

رقيب اين فيلم سينمايي كه همزمان با همين فيلم اكران شده است "چك"به كارگرداني كاظم راست‌گفتار است.
فيلم سينمايي "چك" كه در ژانر كمدي ساخته شده با داشتن 19 سالن سينمايي و 21 روز نمايش و همچنين فروش 10 ميليوني خود در روز گذشته فروشي معادل 160 ميليون تومان را از گيشه نصيب خود كرد.
اگر اندكي توجه كنيد درمي‌يابيد كه "روزهاي زندگي" و "چك" هر دو در يك روز اكران شده و هم تعداد يكديگر سالن سينمايي در اختيار دارند و اين نكته نيز قابل توجه است كه فروش روزانه آنها نيز شبيه يكديگر است.
                   
فيلم سينمايي "نارنجي‌پوش" به كارگرداني داريوش مهرجويي،نيز با داشتن 12 سالن سينمايي و 48 روز نمايش و همچنين فروش 7 ميليوني خود درروز گذشته توانست به فروشي كلي معادل 810 ميليون تومان دست يابد.                                                                              
                    
                   
                    
فيلم سينمايي "شبكه" به كارگرداني "زنده ياد ايرج قادري" نيز با داشتن 13 سالن سينمايي و 14 روز نمايش و همچنين فروش 6 ميليوني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 85 ميليون توان دست يابد.
                  

فيلم سينمايي "خنده در باران" به كارگرداني داريوش فرهنگ نيز با داشتن 15 سالن سينمايي و 28 روز نمايش و همچنين فروش 3 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست به فروش معادل 120 ميليون تومان دست يابد.
                 
همچنين؛فيلم سينمايي "آخرين سرقت" به كارگرداني پدرام عليزاده با داشتن 12 سالن سينمايي و 21 روز نمايش و همچنين فروش 2 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 60 ميليون تومان دست يابد.
                  
انتظار مي‌رود با توجه به نزديك شدن ايام ارتحال امام خميني(ره) و تعطيلات سينماها در اين ايام سينما با كاهش مخاطب روبرو شود كه اين روند تا دوشنبه 15 خردادماه ادامه خواهد داشت.
گفتني است؛شوراي صنفي نمايش نيز از اكران چند فيلم سينمايي در تاريخ 16 خرداد يعني بعد از تعطيلات خبرداده است./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار