نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : ابتكار امام خمینی (ره) در جداسازی اسلام آمریكایی از اسلام ناب محمدی (ص) بزرگترین شاهكار ایشان بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود : اسلام آمریكایی كه توسط غرب و ایادی آن در دنیا ایجاد شده بزرگترین ضربه را به این دین زده و بدبختی های فراوانی برای مسلمانان جهان ایجاد كرده است.

عاملی گفت : اسلام آمریكایی از یك طرف از اسلام سخن می گوید و از سوی دیگر با رژیم صهیونیستی پیمان می بندد و با آن رزمایش مشترك نظامی برگزار و سفارت این رژیم غاصب و غیرقانونی را در كشورش دایر می كند.

امام جمعه اردبیل از امام خمینی (ره) به عنوان احیاگر بزرگ دین مبین اسلام یاد كرد و افزود : شجاعت ، جرات ، تدبیر ، تفكر و آینده بینی از ویژگی های منحصر به فرد ایشان هستند و در وجود آن شخصیت كم نظیر تاریخ هیچگونه ترسی نبود به گونه ای كه بارها اعلام می فرمود اگر سرم به دار رود ، مرا زنده زنده در آتش بسوزانند و خانواده ام را به اسارت بگیرند هرگز امان نامه كفر را امضاء نمی کنم.

وی از امام راحل به عنوان بزرگترین حامی مستضعفان عالم یاد كرد و گفت : رهبر فقید انقلاب اسلامی به صراحت بیان می كردند كه اگر جهانخواران عالم باتمام قوا در برابرمان بایستند با تمام قوار در مقابلشان خواهیم ایستاد و شجاعت ایشان را باید آنجا دید كه به خیمه گاه اصلی كفر هجوم آورد و فرمود اسراییل باید از بین برود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه افزود : امام راحل ، نظامی را برپا نمود كه به نظام سلطه نه گفت و نه به غرب و نه به شرق وابسته بود و اكنون ایران اسلامی به بركت خمینی كبیر (ره) افتخار دارد كه الگوی تمام كشورها به ویژه كشورهای مسلمان دنیا در مبارزه بر علیه ظلم و استكبار شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.