مدير عامل سابق باشگاه استقلال گفت: نظر هيئت مديره باشگاه حجت است و اعضاي باشگاه بايد به آن تمكين كنند.

اميررضا واعظ آشتياني مدير عامل سابق باشگاه استقلال در مورد ابقاي علي فتح اله زاده در اين باشگاه به خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: به هر جهت فكر مي كنم نظر هيئت مديره باشگاه حجت است اما در مورد درگيري آقايان در چند ماه گذشته بايد بگويم كه فضاي فوتبال ما همين است و همه نوع حرفي را عليه هم مي زنند و بدون اينكه يكديگر را از بابت صحبت هايي كه مي كنند، مواخذه كنند به يك باره زندگي شيرين مي شود.
وي افزود: فوتبال ما آغشته به اين حرفها است اما تصميمي كه هيئت مديره باشگاه بگيرد بايد مجموعه باشگاه به آن تمكين كنند به هر حال ابقاي ايشان (فتح اله زاده) تصميم هيئت مديره باشگاه استقلال بوده است.
او ادامه داد: نگراني هواداران اين است كه اين مشكلات در فصل جديد تكرار نشود و استقلال از درگيري هاي مديريتي ضربه نخورد. تحليل بنده اين است برخي ها معتقدند كه سكوها را مي توانند كنترل كنند و آدم دارند كه سكوها را مراقبت كنند چون فكر مي كنند همه چيز روي سكوها رقم مي خورد يا فكر مي كنند با خريدن بعضي از رسانه ها مشكل حل مي شود اما مديريت در مستطيل سبز و خارج از آن يك كار كاملا منطقي و اصولي را مي پذيرد.
وي افزود: با تحكم نمي شود مديريت كرد ضمن اينكه با بي تفاوتي هم نمي توان مديريت كرد.
مديريت در عرصه اجرايي نيازمند دانش و فرمول هاي خاص خودش است.
مدير عامل سابق استقلال اظهار داشت: عده اي معتقدند كه جنگ رسانه اي ماه هاي گذشته بين رئيس هيئت مديره و مدير عامل استقلال به خاطر نتيجه نگرفتن تيم و جا به جايي سر مربي بوده تا شخص مدنظر خودشان را بياورند اما چنين چيزي را قبول ندارم و اين استدلال ساده انگاري است چون از قبل زمينه آمدن ايشان(قلعه نوعي) را فراهم كرده بودند.
وي افزود: در اين رابطه در آينده خيلي چيزها روشن خواهد شد همان هايي كه در داخل باشگاه اغتشاش مي كردند، هيچ بعيد نبود كه سرنخ هايي از بيرون به آنها ديكته مي شود.
او در ادامه گفت: اولين بازيكني كه ايشان(قلعه نوعي) براي استقلال در فصل جديد جذب كرد، ميثم بائو بود كه شايعات زيادي را به وجود آورد اما به اين شائبه ها بايد منصفانه نگاه كرد به نظر من افكار عمومي و اهالي فوتبال بايد راجع به اين اتفاقات قضاوت كنند ضمن اينكه نبايد راجع به هر اتفاقي بدبينانه نگاه كرد، هرچند كه در اين روزگار هر اتفاقي متصور است.
واعظ آشتياني در پايان گفت: پيرامون ايشان(قلعه نوعي) قبلا همچنين مسائلي مطرح بوده و امروز هم مطرح شده است در هر صورت ادبيات و كارگروه هاي برخي افراد تغيير كرده است كارگروه برخي آقايان براي انجام يك سري از كارهاي پشت پرده و البته ادبيات آنها تغيير كرده و در فصل جديد بايد شاهد اتفاقات بسيار جالبي باشيم كه براي اهالي فوتبال تازگي خواهد داشت منتظر يك فصل استثنايي در فوتبال ايران و به خصوص استقلال باشيد./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار