با آغاز رقابت هاي كاپ 3 جهاني آبهاي آرام قايقرانان كشورمان به مصاف حريفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:‌ با آغاز رقابت هاي كاپ3 جهاني آبهاي آرام در مسكو قايقرانان كشورمان به مصاف حريفان خود رفتند.
در گروه اول مسابقات در مرحله اول دوره مقدماتي رشته كاياك يك نفره 1000 متر علي آقاميرزايي به مصاف حريفان خود رفت و در نهايت با زمان 3 دقيقه و 47 ثانيه و 165 هزارم ثانيه پنجم شد و راهي مرحله نيمه نهايي شد.
در گروه دوم محمدطاهاحسني افشار با قايقراني از كشورهاي كانادا، روسيه، آلمان،‌ لانفرآ؟؟، قزاقستان،‌ ازبكستان و قرقيزستان،‌مسابقه دارد و در نهايت با زمان 3 دقيقه و 37 ثانيه و 391 هزارم ثانيه  دوم شد و راهي نيمه نهايي شد.
در مرحله نيمه نهايي علي آقاميرزايي با زمان 3 دقيقه و 56 ثانيه و 148 هزارم ثانيه پنجم شد شد.
و محمدطاها حسيني افشار با زمان 4 دقيقه و 802 هزارم ثانيه هشتم شد كيااسكندراني در گروه يك مرحله مقدماتي كانوي يك نفره 1000 متر پس از رويارويي با حريفان جهاني خود در نهايت با زمان 4 دقيقه و 31 ثانيه و 108 هزارم ثانيه پنجم شد و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد و در مرحله نيمه نهايي با زمان 4 دقيقه و 34 ثانيه و 810 هزارم ثانيه پنجم شد.
پژمان ديوسالار و محسن سعادتخواه قايقران كشورمان در گرو يك مرحله مقدماتي كانوي 2 نفره 1000 متر به مصاف ورزشكاراني از كشورهاي چك، برزيل، قزاقستان، مولداوي و آنگولا رفتند و در نهايت با زمان 4 دقيقه و 4 ثانيه و 532 هزارم ثانيه چهارم شدند و راهي نيمه نهايي شدند.
در مرحله نيمه نهايي اين ماده نيز با زمان 4 دقيقه و 6 ثانيه و 743 هزارم ثانيه دوم شدند. محمدطاهر حسيني افشار در گروه 2 مرحله مقدماتي ماده كاياك يك نفره 500متر در مصاف با حريفان جهاني خود با زمان يك دقيقه و 54 ثانيه و 931 هزارم ثانيه چهارم شد و راهي مرحله نيمه نهايي شد.
در مرحله نيمه نهايي نيز حسيني افشار پس از رويارويي با پاروزناني از كشورهاي ازبكستان، روسيه، آلمان،‌ كره جنوبي، قرقيزستان و مولداوي با زمان يك دقيقه و 55 ثانيه و 139هزارم ثانيه ششم شد در گروه دوم مرحله مقدماتي كانوي يك نفره 500 متر كيا اسكندراني و معراج محمدزاده به مصاف قايقرانان آلمان، روسيه، آذربايجان، قزاقستان، ازبكستان و  استراليا رفتند كه در نهايت اسكندراني با زمان 2 دقيقه و 16 ثانيه و 139 هزارم ثانيه هفتم شد و راهي نيمه نهايي شد و محمدزاده نيز با زمان 2 دقيقه و 17 ثانيه و 724 هزارم ثانيه هشتم شد و از دور رقابت ها كنار رفت.
در مرحله نيمه نهايي نيز اسكندراني با زمان 2 دقيقه و 7 ثانيه و 734 هزارم ثانيه در مصاف با پاروزناني از كشورهاي مولداوي، كره جنوبي، قزاقستان، ازبكستان، اكوادور، قرقيزستان و استراليا در جايگاه هفتم ايستاد و در اين مسابقه قايقراني از مولداوي با زمان 2 دقيقه و 840 هزارم ثانيه اول شد، و قايقراني از كشورهاي كره جنوبي و قزاقستان در مكان هاي دوم و سوم ايستادند./ام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار