محمد مرسی و عبدالمنعم ابوالفتوح به صدها هزار نفر تجمع کننده در میدان التحریر قاهره پیوستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مرسی، نامزد اخوان المسلمین در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به تظاهرات کنندگان در میدان التحریر پیوست.

وی پس از صدور احکام دادگاه جنایی مصر با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود که به میدان التحریر خواهد رفت و به تظاهرات کنندگان ملحق خواهد شد.

خبرنگار این شبکه افزود : عبدالمنعم ابوالفتوح نامزد شکست خورده اسلام خواه، حمدین صباحی نامزد شکست خورده ملی گراها، خالد علی از نامزدهای شکست خورده و شمار زیادی از نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی مصر، نمایندگان پارلمان و اعضای گروه های سیاسی به تجمع کنندگان در میدان التحریر قاهره ملحق شده اند.

بسیاری از شخصیت های برجسته، هنرمندان، بازیکنان فوتبال و ورزشکاران اکنون در میدان التحریر حضور دارند.

این صحنه مردم در میدان التحریر یادآور روزهای انقلابی در میدان التحریر است.

هزاران نفر از ورودی های مختلف میدان التحریر به طرف این میدان مرکزی قاهره در حال حرکت هستند.تجمع کنندگان در میدان تاکید می کنند که انقلاب آنها ادامه خواهد داشت و تا زمانی که خواسته های آنها برآورده نشود میدان را ترک نخواهند کرد.

عصام سلطان نماینده پارلمان مصر، در این تجمع از سعد الکتاتنی، رئیس پارلمان، خواست جلسه ای فوق العاده در میدان التحریر و برای بررسی محاکمه انقلابی و ویژه تشکیل دهد.

برخی از گروه های سیاسی از جمله اخوان المسلمین و جنبش جوانان شش آوریل اعلام کردند که شب را در میدان های مختلف شهرهای مصر سپری خواهند کرد.

احکام صادر شده بر مسئولان رژیم گذشته مردم و گروه های سیاسی مصر را یکپارچه کرد. بنابراین، اکنون همه گروه های سیاسی از جمله گروه های اسلامی و مسیحی در میدان التحریر تجمع کرده اند.
برچسب ها: مرسی ، ابوالفتوح ، التحریر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار