پلیس راه نیروی انتظامی در اطلاعیه ای، محدودیت و ممنوعیت ترافیكی محورهای مواصلاتی كشور در روز 15 خردادماه را اعلام كرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در اطلاعیه پلیس راه نیروی انتظامی آمده است: با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراكم در محورهای مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، مقررات ویژه‌ای از سوی پلیس راه در روز 15 خردادماه به اجرا گذاشته می‌شود.
در همین راستا، تردد موتور سیكلت در 15 خردادماه در محورهای هراز، فیروزكوه، كرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان، مشهد و ساوه - همدان ممنوع است.
در اطلاعیه پلیس راه راهنمایی و رانندگی همچنین آمده است: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 دوشنبه 15 خردادماه از كرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 16:30 روز دوشنبه 15 خرداد الی 2 بامداد روز سه شنبه 16 خردادماه، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یكطرفه است.
در این اطلاعیه آمده تردد كامیون‌ها بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 دوشنبه 15 خردادماه از محور هراز ممنوع است.
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه 15 خردادماه الی ساعت یك بامداد سه شنبه 16 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 15 دوشنبه (15 خردادماه) الی ساعت 1 بامداد سه شنبه 16 خرداد تردد وسایل نقلیه از آب اسك به رودهن (انتهای بلوار كریتون) به صورت یكطرفه خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است :در محور فیروزكوه تردد تریلرها بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز دوشنبه 15 خردادماه از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
ضمناً مركز كنترل ترافیك پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های كشور از نظر جوی و ترافیكی، یا امدادرسانی است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار