مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از پیشرفت 65 درصدی ترمینال جدید ملایر -همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیداسماعیل صفوی‌زاده امروز در ملایر با بیان اینکه حمل و نقل شهرستان ملایر در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف تحولاتی داشته است، اظهار داشت: ترمینال فعلی ملایر- همدان به دلیل فرسودگی و به خاطر نامناسب بودن مکانش در حال حاضر دارای مشکلاتی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل این ترمینال واقع شدن در سایت اداری شهرستان و نزدیکی به میدان انقلاب است که باعث ترافیک زیاد در این مکان شده است.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و با توجه به اینکه بر اساس قوانین، پایانه‌ها باید در خارج از محدوده شهرها ساخته شوند از احداث ترمینال جدید ملایر همدان خبر داد و گفت: ترمینال جدید ملایر- همدان جنب پمپ بنزین نظری در ابتدای شهر ملایر و نزدیک روستای حاجی‌آباد در حال احداث است.

وی ابراز داشت: ترمینال جدید ملایر- همدان در زمینی به مساحت چهار هزار متر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال با نظارت سازمان حمل و نقل ملایر توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

صفوی‌زاده از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی ترمینال جدید خبر داد و افزود: تاکنون 300 میلیون تومان اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این ترمینال دارای امکانات استاندارد و جدید شامل سالن انتظار، امکانات بهداشتی مناسب، پارکینگ و نمازخانه، انبار توشه، سکوهای مناسب برای سوار و پیاده شدن مسافران، مغازه‌های توزیع مواد غذایی و خوراکی و... است.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر افزود: امید است در صورت تخصیص اعتبارات بتوانیم در هفته دولت این ترمینال را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه این ترمینال در سمت چپ جاده واقع شده و در همین راستا سئوالات فراوانی در خصوص احتمال مشکلات تصادف و تردد برای مردم وجود دارد، گفت: با احداث پل زیرگذر حاجی‌آباد که زیر نظر اداره راه و شهرسازی در حال احداث است مشکلات تردد برای مسافران ترمینال ملایر- همدان رفع می‌شود و به همین دلیل در ارتباط با بروز تصادف در این زمینه مشکلی وجود ندارد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.