زاهدان/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امام خمینی (ره) اسلام را احیا كرد

یك عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی (ره) اسلام واقعی را برای مسلمانان جهان در عصر حاضر احیا كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان ، آیت الله محمد علی موحدی كرمانی در مراسم محوری عزاداری سالگرد ارتحال ملكوتی امام خمینی(ره) در مسجد الغدیر زاهدان افزود: قدرت های استكباری می دانند تا زمانی كه مسلمانان سعی در شناخت دین اسلام و تفسیر قرآن كریم داشته باشند همواره شكست ناپذیر خواهند بود بر همین اساس كمرنگ كردن اسلام واقعی را سرلوحه كار خود قرار داده اند.
وی گفت: امام خمینی (ره) با درایت و رهبری مدبرانه اسلام واقعی را علاوه بر ملت ایران به تمام مسلمانان جهان عرضه و معرفی كرد و عزتی را كه مردم كشورهای اسلامی طی قرون گذشته از دست داده بودند به آنان باز گرداند.
آیت الله موحدی كرمانی اظهار داشت: مسلمانان طی سالیان طولانی بدون تلاش برای اتحاد به صورت پراكنده در سرتاسر جهان زندگی می كردند و هرگز اعتماد به نفس لازم برای قیام در راه دست یافتن به امت واحده را در خود نمی دیدند.
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امام خمینی (ره) بزرگ مرد تاریخ با همتی عظیم امت اسلامی را متحد كرد و به همه مردم آزادی خواه جهان ثابت كرد می توانند با حركت برای استقلال خواهی خود را از چنگال استكبار جهانی و حاكمان دست نشانده خارج كنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه پیروزی انقلاب اسلامی دست آوردهای زیادی برای كشور داشت، افزود: بطور قطع امروز موج بیداری اسلامی كه در كشورهای مسلمان علیه حاكمان زورگو و دست نشانده شكل گرفته همه نشات گرفته از اندیشه های امام راحل است.
مراسم محوری عزاداری سالگرد ارتحال ملكوتی امام خمینی (ره) در زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران استانی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.