ملي پوش فوتسال گفت: با وجود مربيگري جورانديرو علي صانعي است كه دستورات تاكتيكي را مي دهد.

محمدكشاورز، در خصوص عملكرد تيم ملي فوتسال ايران در مسابقات جام ملت هاي آسيا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اين مسابقات يكي از سخت ترين ميدان هايي بود كه تا به حال در آن به زمين رفته بوديم. با توجه به نتايج به دست آورده و از دست دادن جام قهرماني آسيا واقعاً روزهاي سختي را پشت سر گذاشتيم و اميدواريم در اولين ميداني كه تيم ملي در آن بازي كرد بتوانيم جبران كنيم.
وي تصريح كرد: نمي توان يك نفر را عامل ناكامي هاي تيم ملي فوتسال دانست در اين ناكامي همه اعضاي تيم ملي فوتسال از بالا تا پايين مقصر بودند و نبايد فرد خاصي را مقصر معرفي كنيم.
كشاورز تصريح كرد: من به نمايندگي از تيم ملي فوتسال ايران از همه مردم عذرخواهي كرده و قول مي دهم اين ناكامي را با كسب نتايج بهتر جبران كنيم.
وي تصريح كرد: مسائل بسياري در جام ملت هاي آسيا دست به دست هم داد تا چنين نتايجي رقم بخورد بايد علل ناكامي تيم ملي مشخص شود ولي اين كار احتياج به كارشناس دقيق دارد.
كشاورز با اشاره به حضور جورانديرو تيم ملي تصريح كرد: جورانديرو يكي از اعضاي كادر فني تيم ملي فوتسال است. ولي اين طور نيست كه اختيارات سرمربي را داشته باشد.
در تيم ملي فوتسال حذف اول و آخر را علي صانعي مي زند، در موارد كوچكي هم اختلافات جزئي وجود دارد ولي تنها جورانديرو عامل باخت نبود./ام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار